Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hvordan laver man dette???
Fra : KH

Dato : 12-12-04 17:32

http://makeashorterlink.com/?T53B2110A

Klaus Høngaard
Klaus@FJERNHoengaard.dk

Fra : CS

Dato : 12-12-04 17:40

Det er faktisk et gratis program (eller kan være det) som blot anvender et
hovedebillede som baggrund og så angiver du en række andre billeder som så
skal give paletten af mosaikker.

Så det er såre simpelt.

Mener bestemt at det er et program som gør dette på webattack.com eller
download.com

Sorry men jeg kan ikke huske hvad det hedder, men du finder det nok.

Stensgaard

Fra : KH

Dato : 12-12-04 18:00

Har fundet det!! Det hedder foto-mosaik. Takker for svaret!

Klaus Høngaard
Klaus@FJERNHoengaard.dk

Fra : René Sørensen

Dato : 12-12-04 18:07