Outlook 2003 Auto Arkivfil
Fra : Viktor Andersen

Dato : 12-12-04 17:40

Hej,

Hvordan er det nu, at man åbner for sine ældre filer, der er blevet
autoarkiveret?

Viktor

Fra : Calle.

Dato : 12-12-04 18:09

Viktor Andersen wrote:
> Hej,
>
> Hvordan er det nu, at man åbner for sine ældre filer, der er blevet
> autoarkiveret?

Nederst i din mappeliste er der en der hedder arkivmapper

--
Calle.

Fra : Anders Lund

Dato : 12-12-04 22:02

Calle. wrote:

> Nederst i din mappeliste er der en der hedder arkivmapper

Og hvis du ikke kan finde den der, kan du smutte i (ud fra hukommelsen)
filer -> Åben -> Privat mappe fil og find archive.pst (søg evt. efter den).

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Viktor Andersen

Dato : 12-12-04 22:23

Tak for hjælpen begge to. Jeg fandt dem.

Viktor