E-Mail
webnoob 5265
HJÆLP
Fra : Jens E Koch

Dato : 12-12-04 15:21

HVAD HEDER DEN STED HVOR MAN KAN HENTE MUSIK OG FILM
DEET ER EN STED MAN SKAL BETALE FOR DET .
DET ER NOGET MED "NEWS" ........

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-12-04 15:27

On Sun, 12 Dec 2004 15:21:07 +0100, Jens E Koch wrote:

> HVAD HEDER DEN STED HVOR MAN KAN HENTE MUSIK OG FILM DEET ER EN STED MAN
> SKAL BETALE FOR DET . DET ER NOGET MED "NEWS" ........

Av for helvede... ja det er mine ører jeg taler om!

Jeg tror du husker forkert med det news..

Er det onlineshops du tænker på? I så fald finder du ikke mange
eksperter i denne her gruppe :)

Prøv dk.forbruger evt.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-12-04 15:46

"Martin Johansen [6000]" <visit_tuxx.dk@for.contactinfo> skrev i en
meddelelse news:pan.2004.12.12.14.27.10.165690@for.contactinfo...
> Av for helvede... ja det er mine ører jeg taler om!

He he, nu nærmer han sig da rette gruppe, jeg har også fået råbt ørene
fulde i bl.a. dk.edb.hardware & dk.edb.hardware.drev.dvd
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-12-04 16:39

On Sun, 12 Dec 2004 15:45:47 +0100, Ivan V. Klattrup wrote:

> He he, nu nærmer han sig da rette gruppe, jeg har også fået råbt
> ørene fulde i bl.a. dk.edb.hardware & dk.edb.hardware.drev.dvd

Så kommer han da vidt omkring

Fra : Carl Drud

Dato : 12-12-04 17:24

Martin Johansen [6000] wrote:

> Så kommer han da vidt omkring

Men for nu at komme on-topic igen.

Din newsreader laver stadig dobbelt "Re:"

Carl

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-12-04 19:59

On Sun, 12 Dec 2004 17:24:03 +0100, Carl Drud wrote:

> Men for nu at komme on-topic igen.

Tak :)

> Din newsreader laver stadig dobbelt "Re:"

Nej men se her hvordan det ser ud på min skærm...:

http://tuxx.dk/filer/pan.png

Det må være Ivan der anvender et charset og/eller indstilling som får
Pan til at kløjs i det.

Problemet har været oppe og vende før hvor konklusionen vist var at Pan
burde være mere overbærende men at den ikke var defekt - den fulgte bare
standarden om man så må sige.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-12-04 20:24

"Martin Johansen [6000]" <visit_tuxx.dk@for.contactinfo> skrev i en
meddelelse news:pan.2004.12.12.18.59.09.428542@for.contactinfo...
> Det må være Ivan der anvender et charset og/eller indstilling som får
> Pan til at kløjs i det.

Fucking pan

Nej prøv lige om det er bedre nu
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-12-04 20:30

On Sun, 12 Dec 2004 20:23:41 +0100, Ivan V. Klattrup wrote:

> Fucking pan

LOL

> Nej prøv lige om det er bedre nu

Den er i vinkel!

Fra : Carl Drud

Dato : 12-12-04 20:25

Martin Johansen [6000] wrote:

> Problemet har været oppe og vende før hvor konklusionen vist var at Pan
> burde være mere overbærende men at den ikke var defekt - den fulgte bare
> standarden om man så må sige.

Fandt dette:

http://groups.google.dk/groups?as_umsgid=slrna3jkgf.r6.bjensen@ask.ask&lr=&hl=da

Carl

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-12-04 20:33

On Sun, 12 Dec 2004 20:24:42 +0100, Carl Drud wrote:

> Fandt dette:
>
> http://groups.google.dk/groups?as_umsgid=slrna3jkgf.r6.bjensen@ask.ask&lr=&hl=da

Nu kløjs den i dit indlæg :-/

Men Ivan har løst det i hans program så det tegner lidt til at være
noget jeg ikke kan gøre så meget ved på denne side af skærmen.