Måske nyt grafikkort
Fra : Thomas G

Dato : 19-05-01 14:33

Hej

Vil et ATI Radon SDR kort løse mine problemer i spillet Black & White ?
eller er jeg nød til at ofre mere (Gforce 2 MX er ikke et alternativ da det
er lidt dyere og ikke bedre)

Jeg har på nuværende tidspunkt et TNT2 M64 + en Duron 750 med 256 MB ram.

Når jeg spiller spillet er det i 1024*768 med max detaljer, og jeg syntes
ikke det er tilfredsstillende når der sker for meget på skærmen.

mvh Thomas G

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 19-05-01 15:33

Helt sikkert, Radeon kortet er meget bedre end dit TNT kort.

Mvh. Henrik

Fra : Henrik Jensen

Dato : 20-05-01 09:27

B&W er et utroligt krævende spil, hvis du vil have fuldudbytte af spillet må
du have geforce 2 kort, helst med 64 MB.

Men hvis du bare skal have mere kraft på "dyret" så vil jeg sige at næsten
alle kort er bedre end det du har