Vis kilde
Fra : Michael Harboe

Dato : 19-05-01 14:20

Hej Gruppe!

Ved ikke om jeg har valgt det rigtige forum - men mit problem er følgende:

Min "vis kilde-funktion" virker ikke mere - måske er problemet opstået efter
jeg opgraderede til MS Explorer 5,5.
Funktionen virker ikke hverken ved "højre-klik" eller ved "menufunktionen".

Når man som jeg er utrolig nysgerrig anlagt, så kan I vel se problemet !

Mange venlige hilsener

Michael Harboe

Fra : Jakob Andersen

Dato : 19-05-01 14:24

"Michael Harboe" <michael-harboe@mail.dk> wrote in message
> Ved ikke om jeg har valgt det rigtige forum - men mit problem er følgende:

Jeg tror nok nærmere vi er ovre i: <news:dk.edb.internet.software.browser>

> [...]
efter
> jeg opgraderede til MS Explorer 5,5.
> Funktionen virker ikke hverken ved "højre-klik" eller ved

Virker din notepad?

Jeg har selv opgraderet mange pc'ere fra 5.0 til 5.5 og har aldrig set
nævnte problem.

> Når man som jeg er utrolig nysgerrig anlagt, så kan I vel se problemet !

Jeg tror også jeg ville lægge rallende på gulvet med fråde om munden hvis
min hvis kolde var død

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Michael Harboe

Dato : 19-05-01 14:36

Hej Jakob!

Foreløbig tak for rådet.........og selvfølgelig virker min notepad

M.v.h.

Michael Harboe

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-05-01 18:18

Sat, 19 May 2001 15:19:58 +0200, skrev "Michael Harboe"
<michael-harboe@mail.dk>:

>Min "vis kilde-funktion" virker ikke mere - måske er problemet opstået efter
>jeg opgraderede til MS Explorer 5,5.

Tøm Temporary Internet Files og genstart.

IE opfører sig mærkeligt, når TIF er fyldt.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark