Lord of the Rings Battle for Middle Earth ~
Fra : AGP SUCKS

Dato : 10-12-04 17:30

YEsss ... total iorden spil glæd jer alle pivdyr
hehe warez rocks

Posted with NewsLeecher v2.0 RC2
* Binary Usenet Leeching Made Easy
* http://www.newsleecher.com/?usenet

Fra : Klaus G.

Dato : 10-12-04 22:06

> YEsss ... total iorden spil glæd jer alle pivdyr
> hehe warez rocks

Må man jo hellere tjekke så :D

Men uhm, hvad går det ud på? :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Kim

Dato : 10-12-04 22:14

"AGP SUCKS" <AGP@SUTTER.RØV> skrev
> YEsss ... total iorden spil glæd jer alle pivdyr
> hehe warez rocks

Hvorfor ?
Er det et FPS spil ?
Hvornår kommer det til DK ?

Mvh Kim

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 11-12-04 00:23

"Kim" <No@SpaM.dk> wrote in message news:31uhsnF3he5ggU1@individual.net...
> "AGP SUCKS" <AGP@SUTTER.RØV> skrev
>
> Hvorfor ?
> Er det et FPS spil ?
> Hvornår kommer det til DK ?
>
> Mvh Kim

Ikke at jeg bryder mig om hans post, men jeg kan da godt svare dig af den
grund

Battle for Middle-Earth er et Real Time Strategy spil fra udviklerne af C&C
Generals... Tilgengæld har de lagt ENORMT arbejde bag BFME og det er vist
nok et af de mest ventede RTS spil dette år.

Du kan evt. tjekke:

http://www.eagames.com/official/lordoftherings/thebattleformiddleearth/us/home.jsp

Det er rigtigt rigtigt stort alt det arbejde de har lagt i unit emotions,
kampe osv... Hvis du er til RTS vil du blive overvældet af dette spil

Mvh. Martin

Fra : Klaus G.

Dato : 11-12-04 08:11

> Ikke at jeg bryder mig om hans post, men jeg kan da godt svare dig af den
> grund
Nemlig ja :)

> [...]
> Generals... Tilgengæld har de lagt ENORMT arbejde bag BFME og det er vist
> nok et af de mest ventede RTS spil dette år.
BFME? Og hvis du kommer med et fint fagudtryk(igen), så forklar lige det
også :)

> Du kan evt. tjekke:

http://www.eagames.com/official/lordoftherings/thebattleformiddleearth/us/home.jsp
Ja det ser godt ud gør det!

> Det er rigtigt rigtigt stort alt det arbejde de har lagt i unit emotions,
> kampe osv... Hvis du er til RTS vil du blive overvældet af dette spil
Kan man fixe en Demo?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Klaus G.

Dato : 11-12-04 09:26

> BFME? Og hvis du kommer med et fint fagudtryk(igen), så forklar lige det
> også :)
Flot havde læst aaalt for hurtigt, og havde slet ikke fået fat i
sammenhængen, og kan se at det er en forkortelse for spillet...DOH!

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk