Sims 2?
Fra : Brian Hansen

Dato : 10-12-04 08:47

Hey there.

Kan man få en Nude patch til den patched v. at Sims 2?
Synes ikke rigtig der er nogen gevinst via Google.

--
Mvh.

Brian Hansen

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 10-12-04 09:03

"Brian Hansen" <brian_hansen@despammed.com> skrev i en meddelelse
> Hey there.
>
> Kan man få en Nude patch til den patched v. at Sims 2?
> Synes ikke rigtig der er nogen gevinst via Google.

> [...]

Jeg har lige smidt den i news:dk.binaer nærmere betegnet lige her:

/Ole

Fra : Brian Hansen

Dato : 10-12-04 09:52

/Ole (6000) wrote:

> Jeg har lige smidt den i news:dk.binaer nærmere betegnet lige her:

Hmm, det er den jeg har og den virker ikke når spillet er patched,
den virkede før patch!..

--
Mvh.

Brian Hansen

Fra : Stærk Tobak

Dato : 10-12-04 11:32

On Fri, 10 Dec 2004 09:51:51 +0100, "Brian Hansen" <brian_hansen@despammed.com>
wrote in dk.spil.computer:

>Hmm, det er den jeg har og den virker ikke når spillet er patched,
>den virkede før patch!..

I mellemtiden kan du downloade nudetøj som dine simmer kan skifte til og gå
rundt i hele dagen.
Kan købes i en tøjbutik efter DL.

--
Gerner

Folk med stress bruger planlægningskalendere.
Folk der bruger planlægningskalendere får stress.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Brian Hansen

Dato : 11-12-04 23:09

Stærk Tobak wrote:

> I mellemtiden kan du downloade nudetøj som dine simmer kan skifte til og gå
> rundt i hele dagen.
> Kan købes i en tøjbutik efter DL.

Naah, tror nu jeg springer over, synes det er at gøre for meget ud af det.

--
Mvh.

Brian Hansen

Fra : devilman

Dato : 12-12-04 02:11

der findes mange gode/!!! ting på http://modthesims2.com/
de er meget dygtige til at ændre på tingen i spillet..............