hidden and dangerous 1 Hjælp!!
Fra : borum

Dato : 07-12-04 20:31

Hej
Er det ikke muligt at få "medicalpacks" nogen steder fra?
Jeg kommer ikke særlig langt i anden bane før jeg er helt nede i health.
Hilsen Borum.

Fra : Stærk Tobak

Dato : 08-12-04 11:58

On Tue, 7 Dec 2004 20:31:27 +0100, "borum" <herslev@ofir.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Hej
>Er det ikke muligt at få "medicalpacks" nogen steder fra?
>Jeg kommer ikke særlig langt i anden bane før jeg er helt nede i health.
>Hilsen Borum.

Det er 100 år siden det spil var aktuelt. Prøv at lede efter en guide på avault.

--
Gerner

Folk med stress bruger planlægningskalendere.
Folk der bruger planlægningskalendere får stress.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Peter C:\\

Dato : 08-12-04 15:09

"borum" <herslev@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er det ikke muligt at få "medicalpacks" nogen steder fra?
> Jeg kommer ikke særlig langt i anden bane før jeg er helt nede i health.
> Hilsen Borum.

Hvis det vitterlig ER HD1 du spørger til, ved jeg ikke om følgende kan
hjælpe dig...men du kan da prøve.

I HD2 er det vigtigt at vælge en mand der er rigtig god til førstehjælp hvis
man har det med at blive skudt i tide og utide
(især hvis man er på "lone Wolf" mission, da man jo der er helt på egen
hånd)
Jo bedre mændene er til "first-aid" jo mere får de ud af de enkelte
førstehjælpspakker, og det får derved førstehjælpen til at række væsentlig
længere.

Jeg HAR fundet førstehjælpspakker engang imellem i HD2, men der er langt
imellem .... det er jo meningen det skal være realistisk.

--
MVH Peter C:\
Bil-litteratur til salg/bytte: http://www.pc8.dk/litt-salg.htm