Mænd og sport?
Fra : Andropov

Dato : 12-12-04 10:59

2v 2kr wrote:

> det var fame rart at møde en af slagsen

>Jeg synes også, det var ret fedt, da jeg mødte min kæreste og fandt
ud af at
>han ikke interesserede sig en tøddel for sport. :)

Mon ikke de fleste nøjes med at se fodboldlandskampe og så
Kvindelandsholdet i håndbold....

Fra : Anita

Dato : 12-12-04 11:13

Andropov wrote:

> Mon ikke de fleste nøjes med at se fodboldlandskampe og så
> Kvindelandsholdet i håndbold....

Pas lige på med din citering.

Nej, min kæreste ser ikke disse ting. Men han er heldigvis heller ikke "de
fleste"

Venligst Anita

Fra : Per O.

Dato : 12-12-04 23:17

Anita wrote:

> Pas lige på med din citering.
>
> Nej, min kæreste ser ikke disse ting. Men han er heldigvis heller
> ikke "de fleste"
>
> Venligst Anita

Vi er flere fyre som ikke 'tænder' på sport. Jeg kan en gang imellem se et
formel1 løb, men det er ikke ret tit, og resten af sportsverdenen er mig
stort set ligegyldig.

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : 2v 2kr

Dato : 12-12-04 12:10

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> ud af at
>
> Mon ikke de fleste nøjes med at se fodboldlandskampe og så
> Kvindelandsholdet i håndbold....

ikke om jeg gider!!