Kønsskifte gjort til menneskeret!
Fra : Bo Warming

Dato : 11-12-04 11:11

Lov om transseksuelle er uklar --
Unge transseksuelle mellem 21 og 25 år kan ikke få kønsskifteoperation i
Danmark. Loven siger, at de har ret til det, men dem, der administerer
loven, synes, at man skal være 25 år.
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2769226

At stjæle folks skattepenge er eksempel på SKJULT ONDSKAB - fx når de
spildes på at tosser vil have penis sat af og på. Det kan de gå til
privathospital med og uden at Etisk Råd eller LOVEN overhovedet blander sig.

Mere om skjult ondskab

Tooth+claw ondskaben, og den rigtig onde.

"Vi har en ondskab i os, der kan få det til at isne." Emerson

MEN JEG ER DA RAR, og volder,stjæler,lyver aldrig, så hvordan kan folk hidse
sig op og se ondskab i mig???

Mange vender sig fra mine holdninger i rædsel, incl kvinder der
indledningsvis var forelsket i mig, og pludselig er det som om jeg stjal
deres barnetro og livsløgn og lykke, og de vil aldrig se mig igen eller
begrunde kærlighed-had-kovendingen.

"If we could see all the evil that may spring from good, what should we do?"
Luigi Pirandello

"Nature , red in tooth and claw" digter Shakespeare når han ækles ved ond,
ond junglelovs-sadisme. Fortrænger jeg den og den kommer ud gennem
sidebenene, knaphullerne, tastaturet???

" En del af værdien ved plyndringsbytte kommer af den måde man opnåede
det". Samuel Johnston

"Hvis det onde ikke var et gode, ville det være forsvundet"
, ræsonerede han og fremdrog positive aspekter ved friskhed, misundelse,"

"All cruelty springs from hard-heartedness and
weakness.Lucilius

Lucillius Seneca (B.C. 3-65 A.D)

" Hellere være ondskabsfuld end kede sig. KlausRifbjergs mor

"Lasten er et uhyre med et så afskyeligt udseende, at man kun behøver at se
den for at hade den; dog, ser man den for ofte og bliver fortrolig med dens
ansigt, tåler man den først, får så medfølelse med den og ender med at favne
den. Alexander Pope

" Men det værste er de små tanker. Heller ondt gjort end småt tænkt.
Nietzsche

"Jeg bebrejder ikke min tid at den er ond, men at den er ussel. Kierkegaard

" Ubekymrede, spottelystne,voldslystne - således vil visdommen os, thi den
er en kvinde og elsker altid kun krigsmænd. Nietzsche

" Ingen kvinde gifter sig for pengenes skyld. Det er alle kloge nok
til inden de gifter sig med en millionær, at blive forelsket i ham. Cesare
Pavese

" The art of living is the art of knowing how to believe lies Cesare Pavese

"All sins have their origin in a sense of inferiority, otherwise called
ambition. Cesare Pavese

"Without doubt some things determine certain physilogical and psycological
factores conserning luck or bad-luck,happiness or unhappiness But we do not
know what they are Alexis Carel

"Hvis vi kendte alle universets hemmeligheder, ville vi straks henfalde i en
ubodelig kedsomhed. Anatole France 1844-1922

" Our enemies approach nearer to truth in their judgments of us than we do
ourselves.La Rochefoucauld

" Forregnelse i selskabslivet. _Denne_ ønsker at være interessant ved sine
domme, _hin_ ved sine sympatier og antipatier , _en tredie_ ved sine
bekendtskaber, _en fjerde_ ved sin isolation -og de forregner sig alle
- Ti den, for hvem skuespillet opføres, mener just selv at være det eneste
skuespil, der kommer i betragtning. Nietzsche

" All that we do is done with an eye to something else.
Aristotle

"We do not regret the loss of our friends by reason of their merit,
but because of our needs and for the good opinion that we believed them to
have held of us.La Rochefoucauld

" Intet menneske har ret til at klandre eller fordømme et andet. I
virkeligheden kender vi ikke nogen andre rigtigt. Thomas Browne