Gruppesex/Partnerbytte
Fra : Michael Nielsen

Dato : 11-12-04 08:50

Min kæreste og jeg har overvejet at prøve partnerbytte, men vi vil helst
være så anonyme de første par gange. Derfor vil vi ikke umiddelbart finde
nogen at mødes privat med de første par gange, men i stedet prøve det i sen
sexklub.

Er der nogen der kender en sexklub, hvor det primært er par der kommer, da
det er det vi er mest interesserede i?

Mvh.

Michael Nielsen

Fra : Corax

Dato : 11-12-04 12:04

"Michael Nielsen" <fuck@spammers.com> wrote in message
> [...]
> sexklub.
>
> Er der nogen der kender en sexklub, hvor det primært er par der kommer, da

Scor loungerne har paraftner hvor der kun kommer par. Se
http://www.loungen.dk/

- Corax

Fra : Nicolai

Dato : 11-12-04 12:50

On Sat, 11 Dec 2004 08:50:07 +0100, "Michael Nielsen"
<fuck@spammers.com> wrote:

> [...]
>nogen at mødes privat med de første par gange, men i stedet prøve det i sen

Jeg kender Club 20 - ikke fordi jeg kommer der som sådan - men jeg
kender indehaverne og jeg synes de er rigtig hyggelige og skaber en
god stemning, så I kunne jo se på http://www.club20.dk og ringe og
snakke med dem.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : John West

Dato : 11-12-04 23:57

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [...]

> Jeg kender Club 20 - ikke fordi jeg kommer der som sådan - men jeg
> kender indehaverne og jeg synes de er rigtig hyggelige og skaber en

Prøvede også club20 og den brød jeg mig bestemt ikke om.

Derimod var mit indtryk noget bedre når det gjaldt
http://swingerscopenhagen.dk

Fra : Nicolai

Dato : 12-12-04 09:56

On Sat, 11 Dec 2004 23:56:41 +0100, "John West" <west@lan.com> wrote:

Hej John,

Hvis ikke du har noget med lan.com at gøre, bør du ikke bruge den
e-mail adresse - ellers giver du dem en masse unødvendigt spam. Brug
f.eks. .invalid istedet for .com.

>Prøvede også club20 og den brød jeg mig bestemt ikke om.
>Derimod var mit indtryk noget bedre når det gjaldt
> http://swingerscopenhagen.dk

Hvad var forskellen for dig? Hvad var det der gjorde at du fandt SWCPH
bedrer end Club20?

Smag og behag er jo forskelligt, og som sagt kender jeg ikke den slags
steder som bruger (det er for heteroseksuelt ;) ), men jeg synes bare
dit udsagn ikke kan bruges til særligt meget.

Club 20 er en af de ældste i Danmark, så der er jo tydeligvis nogen
der synes det er et godt sted ;)

/Nicolai

--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Brizz

Dato : 12-12-04 13:32

> Club 20 er en af de ældste i Danmark, så der er jo tydeligvis nogen
> der synes det er et godt sted ;)

Eller også har indehaveren/ne mange penge så de ikke tager et mindre
langvarigt underskud så højtideligt.
At den er gammel er ikke et must for succes.

Mvh Brian

Fra : 2v 2kr

Dato : 12-12-04 15:18

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse

> Eller også har indehaveren/ne mange penge så de ikke tager et mindre
> langvarigt underskud så højtideligt.
> At den er gammel er ikke et must for succes.
>
> Mvh Brian

og slet ikke når det gælder sex

Fra : Nicolai

Dato : 12-12-04 17:07

On Sun, 12 Dec 2004 13:32:14 +0100, "Brizz" <rendmig@iroven.dk> wrote:

>Eller også har indehaveren/ne mange penge så de ikke tager et mindre
>langvarigt underskud så højtideligt.

Det er klart, men jeg omtalte den nu også oprindeligt fordi jeg synes
den virker som et meget hyggeligt sted.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : John West

Dato : 12-12-04 21:46

> Hvad var forskellen for dig? Hvad var det der gjorde at du fandt SWCPH
> bedrer end Club20?

Stemningen !!

> Smag og behag er jo forskelligt, og som sagt kender jeg ikke den slags
> steder som bruger (det er for heteroseksuelt ;) ), men jeg synes bare
> dit udsagn ikke kan bruges til særligt meget.

Det er din sag, men jég oplevede ikke ejerne af den førnævnte club som
særligt rare mildest talt. Ejeren var en meget barsk type for at sige det
mildt. Jeg erindrer foreks en pige der nævnede en konkurrende club og ejeren
udtalte ligeud om de individer der kom på det førnævnbte sted, at "De er jo
ikke andet end bøsser
hele lortet" og det førnævnte eksempel er absolut ikke enestående. Om ejerne
af de forskellige clubber kan man sige meget, nogle er elskelige gamle
mennesker. Andre er tilgengæld hardcore typer, nok typisk for porno og
sexindustrien. Men enkelte af dem virker undskyld jeg siger det ligeud
nærmest lettere psykopatiske.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 13-12-04 18:55

"John West" <west@lan.com> wrote in message

> "Nicolai" <nicolai@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Prøvede også club20 og den brød jeg mig bestemt ikke om.
>
> Derimod var mit indtryk noget bedre når det gjaldt
> http://swingerscopenhagen.dk

Jeg vil først gerne lige takke de der kom med nogle brugbare svar. Dernæst
vil jeg ærgre mig over at det er personer som Thomas H. Jeppesen som
desværre er med til at gøre newsgroups'ene mere ubrugelige end de behøvede
at være.

Selv om jeg har set det gang på gang, og vænnet mig til at der altid kommer
totalt ubrugelige svar på seriøse spørgsmål så irriterer det mig alligevel
lidt at der altid er nogle der skal spille smarte og fortælle alle andre at
deres meninger er forkerte og at det kun er dem selv der er raske oveni.
Desværre er det oftest totalt umuligt at overbevise dem om at det måske
kunne være dem det er noget galt med. Det er nok også derfor at de oftest er
dem der ender i andre folks kill filtre.

Mvh.

Michael

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 11-12-04 23:40

Michael Nielsen wrote:

> [...]
> nogen at mødes privat med de første par gange, men i stedet prøve det i sen

Har du overvejet at få dig et et forhold, som bygger på ægte kærlighed
og ikke på overfladisk sex?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-12-04 01:00

Thomas K. Jeppesen skrev:

>Har du overvejet at få dig et et forhold, som bygger på ægte kærlighed
>og ikke på overfladisk sex?

Har du overvejet, at folk må foretage sig, hvad de har lyst til,
så længe det ikke generer andre og de er enige om det (samt
indenfor lovenes rammer)?
--
Knud

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 12-12-04 03:28

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Har du overvejet, at folk må foretage sig, hvad de har lyst til,
> så længe det ikke generer andre og de er enige om det (samt
> indenfor lovenes rammer)?

Selvfølgelig må folk selv bestemme, hvordan de vil leve deres liv.
Jeg forstår bare ikke det behov for sex, som i alle åbenbart går rundt
med. Det er for overfladisk efter min mening. Et sted hvor denne
overfladiske tendens også gør sig gældende, er i den musik, de fleste
unge mennesker hører i dag. Pornomusik kalder jeg det. Det er nemlig
musik uden sjæl.

Fra : 2v 2kr

Dato : 12-12-04 12:21

"Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> skrev i en meddelelse

> [...]
> mennesker hører i dag. Pornomusik kalder jeg det. Det er nemlig musik uden

det er fame godt vi har sådan nogen som thomas - hvis vi en dag sku få
indført diktatur - så ku han blive propagandaminister og bestemme hvad folk
sku mene og tænke

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 12-12-04 18:47

2v 2kr wrote:
> [...]
> indført diktatur - så ku han blive propagandaminister og bestemme hvad folk

Bare vent. Det bliver aktuelt meget hurtigere end du tror!
Vi vil allesammen få det bedre, når jeg kommer til magten.

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-12-04 18:50

"Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> wrote in message

> Bare vent. Det bliver aktuelt meget hurtigere end du tror!
> Vi vil allesammen få det bedre, når jeg kommer til magten.

Du har min stemme.

--
-Jens B.

Fra : 2v 2kr

Dato : 12-12-04 20:23

> "Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> wrote in message

> Du har min stemme.
>
> --
> -Jens B.

baryton eller bas

eller skinger fistel

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 13-12-04 06:57

> [...]
> Jeg forstår bare ikke det behov for sex, som i alle åbenbart går rundt
> med. Det er for overfladisk efter min mening.

Tænk hvis dine forældre havde tænkt sådan, dengang de skulle til at lave
dig....

-Michael.

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 13-12-04 07:20

Michael Jørgensen wrote:

> Tænk hvis dine forældre havde tænkt sådan, dengang de skulle til at lave
> dig....

Der er vel ikke noget overfladisk i at prøve at få et barn?
Endvidere er jeg sikker på, at der var kærlighed iblandet.

Fra : 2v 2kr

Dato : 13-12-04 17:14

"Michael Jørgensen" <ingen@ukendt.dk> skrev i en meddelelse

> "Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> wrote in message

> Tænk hvis dine forældre havde tænkt sådan, dengang de skulle til at lave
> dig....
>
> -Michael.

du drømmer

Fra : Nana Sørensen

Dato : 12-12-04 01:14

> Har du overvejet at få dig et et forhold, som bygger på ægte kærlighed og
> ikke på overfladisk sex?

Har du overvejet at sex og kærlighed ikke nødvendigvis hænger sammen? Hvis
de har lyst til at bolle andre, og ikke elsker hinanden mindre af den grund,
hvad er så problemet?

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 12-12-04 03:37

Nana Sørensen wrote:
> "Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> skrev i en meddelelse

> Har du overvejet at sex og kærlighed ikke nødvendigvis hænger sammen?

Det gør det, hvis man da ellers er udviklet nok som menneske.

> Hvis de har lyst til at bolle andre, og ikke elsker hinanden mindre af den grund,
> hvad er så problemet?

De kan ikke elske hinanden, for så ville de ikke have sådan nogle
overvejelser.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 12-12-04 03:58

> Det gør det, hvis man da ellers er udviklet nok som menneske.

> De kan ikke elske hinanden, for så ville de ikke have sådan nogle
> overvejelser.

Du ser MEGET firkantet på det. At sex med andre udelukker kærlighed, det
fatter jeg ikke. Hvorfor skulle det ene udelukke det andet? Sex er et behov,
ligesom det at spise er det. Kærlighed er også et behov. At man ikke kan
elske en, og samtidig have lyst til andre, svarer til at sige at man ikke
kan spise og drikke samtidig.
Og hvad har det med menneskelig udvikling at gøre? Sex kan være noget af det
smukkeste, hvorfor ikke dele det med dem man har lyst, så længe partneren er
indstillet på det?

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 12-12-04 19:14

Nana Sørensen wrote:
> "Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> skrev i en meddelelse

> Du ser MEGET firkantet på det.

Nej.

> At sex med andre udelukker kærlighed, det
> fatter jeg ikke.

Det udelukker ægte kærlighed. Hvis man ikke har nok i sin partner, så
har forholdet et problem.

> Hvorfor skulle det ene udelukke det andet? Sex er et behov,
> ligesom det at spise er det. Kærlighed er også et behov.

Du kan fint leve uden sex og kærlighed. Det gør jeg.
Du kan ikke leve uden mad særlig længe, inden du dør.

> At man ikke kan elske en, og samtidig have lyst til andre, svarer til at sige at man ikke
> kan spise og drikke samtidig.

Hvis man prøver at spise og drikke samtidigt, så er der stor chance for,
at noget går galt. Kvælning osv.

> Og hvad har det med menneskelig udvikling at gøre?

Dem som dyrker overfladisk sex er ikke udviklet så meget som dem, som
kun dyrker sex, med den de elsker. Overfladisk sex uden sjæl er det, som
dyr praktiserer, ikke mennesker!

> Sex kan være noget af det
> smukkeste,

Sikkert. Jeg har ikke selv prøvet det.

> hvorfor ikke dele det med dem man har lyst, så længe partneren er
> indstillet på det?

Det er ikke formålet med sex. Sex dyrker man kun med den, man elsker og
som man ønsker at få børn med.

Fra : 2v 2kr

Dato : 12-12-04 20:26

> Det er ikke formålet med sex. Sex dyrker man kun med den, man elsker og
> som man ønsker at få børn med.

SKRIG - VIG FRA MIG SATAN!!!!!

Fra : Nana Sørensen

Dato : 12-12-04 22:59

"2v 2kr" <dag@ggod.dag> skrev i en meddelelse

> SKRIG - VIG FRA MIG SATAN!!!!!

Præcis... Gys... Gys... For helvede... gys...

Fra : Paul

Dato : 12-12-04 20:56

> Du kan fint leve uden sex og kærlighed. Det gør jeg.

Ja, og jeg undres ærlig talt.
Hvordan er det lykkedes dig at overleve uden kærlighed? (med mindre du altså
er et rumænsk børnehjemsbarn)
Hvorfor blev du ikke kvalt da din mor og far blev trætte af dig?
Hvorfor var det ikke dig som blev leveret tilbage til jordemoderen i stedet
for den dyre BMW dine forældre alligevel ikke havde råd til?
Hvorfor var det lige samfundet syntes du var værd at ofre en skolegang på?

Det kan godt være du i din enfoldighed tror, at du ka leve uden kærlighed.
Men, fandtes kærlighed ikke i de mange former som den gør, så var du blevet
kvalt og smidt i en hæk på vej hjem fra barselsstuen.

--
M.v.h.

Paul

~~~~~
Få Firefox: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=1
Få Thunderbird: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=183

Fra : Nana Sørensen

Dato : 12-12-04 23:03

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men, fandtes kærlighed ikke i de mange former som den gør, så var du
> blevet kvalt og smidt i en hæk på vej hjem fra barselsstuen.

Det er jeg enig i. Hvis forældre ikke elskede deres børn ret automatisk,
ville de sgu slå dem ihjel. Forestil jer at ungen har kolik og nu græder på
3. døgn. Uden kærlighed var ungen sgu da røget i skraldeskakten.
i øvrigt tankevækkende... MIn mord bedste veninde arbejdede på et rumænsk
børnehjem. De var totalt underbemandet, og en del af børnene døde faktisk af
mangel på omsorg og kærlighed. De undrede sig meget over at de børn der lå
tættest på døren altid overlvede og trivedes bedre end de andre. Indtil de
en dag opdagede at rengøringskonen tog barnet nær døren op et par min, når
hun havde fri, på vejen ud.

Jeg tvivler på at du er opvokset helt uden kærlighed. Men du er måske
opvokset i et plastctelt under supervision af videnskabsmænd? (det forklarer
måske en del af dine holdninger)

Fra : 2v 2kr

Dato : 13-12-04 17:11

> (det forklarer måske en del af dine holdninger)

han er sku nok født uden en pik

Fra : 2v 2kr

Dato : 13-12-04 17:08

"Paul" skrev
"Thomas K. Jeppesen"
skrev i en meddelelse

> [...]

snip

> Hvorfor var det ikke dig som blev leveret tilbage til jordemoderen i
> stedet for den dyre BMW

hvad får dig til at mene at BW er dyr?

> Men, fandtes kærlighed ikke i de mange former som den gør, så var du
> blevet kvalt og smidt i en hæk på vej hjem fra barselsstuen.

og det til trods for at det kun er få år siden han blev født

Fra : Nana Sørensen

Dato : 12-12-04 22:59

> [...]
>
> Sikkert. Jeg har ikke selv prøvet det.

> Det er ikke formålet med sex. Sex dyrker man kun med den, man elsker og

OMG... Hvad skal jeg sige. Måske skulle du ikke være så hurtig til at udtale
dig om ting, som du ikke selv ved noget om på førstehånd.
Mener du også at man kun skal dyrke sex, hvis man ænsker at der skal komme
et barn ud af det? Er prævention så også bandlyst i din verden?

Kærlighed og sex er et behov for mennesket, Og dyr for den sags skyld. Man
kan leve uden en masse ting, men ens livskvalitet bliver dårligere.

Jeg tvivler på at du fra starten af valgte sex og kærlighed fra.

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-04 09:29

> [...]

> dyr praktiserer, ikke mennesker!

> Det er ikke formålet med sex. Sex dyrker man kun med den, man elsker og

Thomas, hvis det omgivende samfund var lige så intolerant over for dig, som
du er over for det, så ville du blive bagbundet og sendt i asyl på Anholt.
Men sådan er vi heldigvis ikke indrettet. Samfundet giver plads til
anderledes tænkende, og forsøger ikke at presse "den rigtige" holdning ned
over dit hoved. Kunne du ikke for den gode stemnings skyld prøve at
acceptere at vi har ret til at have en anden holdning end dig, og ikke være
så fordømmende? Så kan vi nemlig diskutere, i stedet for at smide dogmer
efter hinanden.

/Alex

Fra : 2v 2kr

Dato : 13-12-04 17:17

> "Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> skrev i en meddelelse

snip

> Kunne du ikke for den gode stemnings skyld ................

snip

............skruppe over i helliggruppen

x-et til helliggruppen

Fra : Andreas Falck

Dato : 13-12-04 20:17

I news:41bdc069$1$56287$edfadb0f@dread16.news.tele.dk skrev
2v 2kr følgende:

> snip

> snip
>

> ...........skruppe over i helliggruppen
>
> x-et til helliggruppen

Der er absolut intet i dette indlæg der berettiger at du skulle xposte
til dk.livssyn.kristendom.

FUT tilbage hvor i kom fra

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/
http://ravsted.dk/ - *Byen hvor der virkelig sker noget*

Fra : 2v 2kr

Dato : 13-12-04 20:41

"Andreas Falck" <fake@skrift.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2v 2kr følgende:

> Der er absolut intet i dette indlæg der berettiger at du skulle xposte til

hej andresen

Fra : Henning

Dato : 15-12-04 06:53

"Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> skrev i en meddelelse

> Det er ikke formålet med sex. Sex dyrker man kun med den, man elsker og
> som man ønsker at få børn med.

Her ryger du helt af sporet, sex er kun for forplantning, hvem
man parre sig med er ligegyldig, det handler kun om artens
beståen, heldigvis er sex så dejlig, at man kan dyrke sex selv
om man snyder naturen og bruger et prevetionsmiddel.

både kvinder og mænd, kan bolle med hvem som helst og
få optimale orgasmer ud af det, det er kun på grund af ejendoms
besiddelser man ønsker at give sit afkom i arv, at vi kæder
kærlighed og sex sammen til det ideelle for mænds vedkommende,
kvinderne er sgu lige glade, afkommet er jo altid hendes og
arver hende, selvfølgelig vil hun da gerne have en rig med forsørger,
så hun bedst mulig kan få sit afkom i vej, om medforsørgeren er biologisk
far, er kvinden dybest set lige glad med, men det kan være praktisk for
hende, da det gør det lettere at holde på ham.

MVH
Henning

Fra : Corax

Dato : 12-12-04 10:39

"Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> wrote in message

[...]

> Det gør det, hvis man da ellers er udviklet nok som menneske.

Så enten kan du ikke elske dine venner og din familie, eller også dyrker du
også sex med dem? Høh.

- Corax

Fra : 2v 2kr

Dato : 12-12-04 15:18

"Corax" <amina@blazingangles-nospam.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> [...]
>
> Så enten kan du ikke elske dine venner og din familie, eller også dyrker

gu ve om han har børn - adh

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 12-12-04 18:49

2v 2kr wrote:
> "Corax" <amina@blazingangles-nospam.com> skrev i en meddelelse

> gu ve om han har børn - adh

Det har han ikke!

Fra : Nana Sørensen

Dato : 12-12-04 23:04

> Det har han ikke!

Hehe.. Nej. Han r jo jomfru og elsker ingenting, fordi ha ikke har behov for
kærlighed.

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 12-12-04 23:39

Nana Sørensen wrote:

> Hehe.. Nej. Han r jo jomfru og elsker ingenting, fordi ha ikke har behov for
> kærlighed.

Jeg elsker da mine forældre, mine søskende og deres børn, men selve
behovet for at modtage kærlighed i min egen retning har jeg ikke.
Jeg giver uden at forlange noget igen.
Det var der mange som kunne lære meget af. I dag støtter folk tit
diverse velgørenhed. Det er også en god ting. Jeg har selv et
sponsorbarn. Når disse kærlige og gavmilde folk så samtidig trækker
beløbet fra i skat, så har jeg mistet respekten for dem.
Mange får boligsikring uden at de egentlig behøver pengene. Det har jeg
fravalgt, da jeg håber at pengene så går til nogen, som virkelig har
brug for dem.
Jeg er ikke en hård person, men faktisk ret blød. Derfor får vi alle det
også så meget bedre, når jeg får magten i det her land. Ingen bliver
ladt i stikken.
Glæd jer!

Fra : 2v 2kr

Dato : 13-12-04 17:13

> [...]
> også så meget bedre, når jeg får magten i det her land. Ingen bliver ladt

hils overlægen når du ser ham - det er ham i den hvide kittel som giver dig
de der gule piller!!

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 13-12-04 19:31

Thomas K. Jeppesen wrote:

-snip-

> Jeg elsker da mine forældre, mine søskende og deres børn, men selve
> behovet for at modtage kærlighed i min egen retning har jeg ikke.
> Jeg giver uden at forlange noget igen.

Så lån mig lige alle dine penge.

> [...]
> sponsorbarn. Når disse kærlige og gavmilde folk så samtidig trækker
> beløbet fra i skat, så har jeg mistet respekten for dem.

Hold kæft, hvor er du belastende.

> Mange får boligsikring uden at de egentlig behøver pengene. Det har jeg
> fravalgt, da jeg håber at pengene så går til nogen, som virkelig har
> brug for dem.

Hold kæft mand... Jeg har virkeligt hårdt brug for pengene. Kan du ikke
låne mig 10.000 kroner eller lignende?

> Jeg er ikke en hård person, men faktisk ret blød. Derfor får vi alle det
> også så meget bedre, når jeg får magten i det her land. Ingen bliver

Du får ikke en skid magt. Du er en taber. Og du er med i
kommunist-partiet, hvor "ingen bliver ladt i stikken"?

> ladt i stikken.
> Glæd jer!

Til hvad? Til du begynder at betale skat?

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : 2v 2kr

Dato : 13-12-04 19:45

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommunist-partiet, hvor "ingen bliver ladt i stikken"?

> Til hvad? Til du begynder at betale skat?

hvorfor låne - gi mig 15.000 kr

nej euro!!

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 13-12-04 22:29

Martin Jørgensen wrote:
> Thomas K. Jeppesen wrote:
>
> -snip-

> Så lån mig lige alle dine penge.

Jeg har kun lige til, at jeg kan fungere.

> Hold kæft, hvor er du belastende.

Nå, du er altså en af de mange egoister?

> Hold kæft mand... Jeg har virkeligt hårdt brug for pengene. Kan du ikke
> låne mig 10.000 kroner eller lignende?

Du må ændre dit forbrug, så det passer til din indtægt. Det gør jeg.

> Du får ikke en skid magt.

Sikkert.

> Du er en taber.

Sikkert.

> Og du er med i kommunist-partiet, hvor "ingen bliver ladt i stikken"?

Nej.

> Til hvad? Til du begynder at betale skat?

Jeg betaler jo netop skat ved ikke egoistisk at forhøje mit fradrag.
Jeg tror, du skal have dine skolepenge tilbage.

> Med venlig hilsen / Best regards
> Martin Jørgensen

Sikkert.

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 12-12-04 18:56

Corax wrote:
> "Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> wrote in message
>
> [...]
>

> Så enten kan du ikke elske dine venner

Jeg kan ikke. Jeg har ingen venner og ønsker heller ikke nogen.

> og din familie,

Kærligheden til ens børn, forældre osv er forskellig fra kærligheden til
ens partner.

> eller også dyrker du også sex med dem?

Jeg dyrker ikke og har aldrig dyrket sex.

> Høh.

Ja ja.

Fra : Corax

Dato : 12-12-04 19:50

[...]

> Jeg dyrker ikke og har aldrig dyrket sex.

Det tror jeg gerne, og gudskelov og tak for det.
Nå, kan du så smutte hen i dit hjørne og tie stille, mens dem der ved noget
om emnet snakker.

- Corax

Fra : 2v 2kr

Dato : 12-12-04 20:24

> [...]
>
> Det tror jeg gerne, og gudskelov og tak for det.
> Nå, kan du så smutte hen i dit hjørne og tie stille, mens dem der ved

det er ikke tit vi ser dig

Fra : Nana Sørensen

Dato : 12-12-04 23:04

> [...]
> ens partner.

> Jeg dyrker ikke og har aldrig dyrket sex.

Du har ingen venner, ingen partner, ingen sex og ingen kærlighed. Jeg har
ondt af dig. Hvor er dit liv fattigt.

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 12-12-04 23:23

Nana Sørensen wrote:

> Du har ingen venner, ingen partner, ingen sex og ingen kærlighed. Jeg har
> ondt af dig. Hvor er dit liv fattigt.

Den konklusion er jeg heldigvis ikke enig med dig i.

Fra : Henning

Dato : 15-12-04 06:38

> [...]

> Det gør det, hvis man da ellers er udviklet nok som menneske.

> De kan ikke elske hinanden, for så ville de ikke have sådan nogle

Vrøvl! Det at dyrke partnerbytning etc. er bare en udvidelse af
et pars fælles sexliv, som ikke adskiller sig principielt fra at skifte fra
missionærstilling til doggy style, eller at forlægge sex fra udelukkende at
foregå i soveværelset til også at foregå i køkkenet etc.

MVH
Henning

Fra : Brizz

Dato : 12-12-04 13:34

> Har du overvejet at få dig et et forhold, som bygger på ægte kærlighed og
> ikke på overfladisk sex?

*PLONK*

Mvh Brian

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 12-12-04 19:23

Brizz wrote:

> *PLONK*

Haha. Idiot.

> Mvh Brian

Ja, med sådan et navn er det jo nok ikke fungerende hjerneceller, du har
flest af!

Fra : 2v 2kr

Dato : 12-12-04 12:19

"Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> skrev i en meddelelse

> Har du overvejet at få dig et et forhold, som bygger på ægte kærlighed og
> ikke på overfladisk sex?

hvad med noget dybdeborende sex?

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 13-12-04 06:56

"Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> wrote in message

> Har du overvejet at få dig et et forhold, som bygger på ægte kærlighed
> og ikke på overfladisk sex?

Hvad er galt med ægte sex og overfladisk kærlighed?!?!?

-Michael.

Fra : G.B.

Dato : 12-12-04 04:44

"Michael Nielsen" <fuck@spammers.com> skrev i meddelelsen

> Er der nogen der kender en sexklub, hvor det primært er par der
> kommer, da det er det vi er mest interesserede i?

Hvad med AIDS-klubben?

God fornøjelse.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer