Kvinder og dans?
Fra : saetroilyeendie

Dato : 09-12-04 09:24

Hvordan er det med kvinder og dans. Jeg savner noget litteratur om emnet.
Hvorfor er kvinder så vilde med at danse. Hvis man spørger sin kæreste får
man nogle forblommede udvandede forklaringer som jeg har på fornemmelsen
ikke er hele sandheden.

Får i noget seksuelt ud af det? Kan i ikke forklare hvorfor at i kan lide at
danse? Kan det stamme tilbage fra menneskets første tid på jorden hvor
kvinden har opført en parringsdans for hannen?

Man kan tydeligt se den livsglæde som lyser ud af kvinderne når de danser.
Medens det er tydeligt at de fleste mænd kun går på dansegulvet fordi at der
kan scores.

Er der nogen som kan henvise til artikler eller bøger?

Jeg synes at det er sørgeligt at se hvordan dansekulturen på diskotekerne er
blevet afsporet således at pigerne danser med hinanden istedet for med
drengene. Det er nok derfor at de latinamerikanske danse er ved at blive
populære. Der kan man da i det mindste finde ud af hvem man egentlig danser
med.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-12-04 09:54

"saetroilyeendie" <sadeoileyendie@hotsnail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> drengene. Det er nok derfor at de latinamerikanske danse er ved at blive
> populære. Der kan man da i det mindste finde ud af hvem man egentlig

Er man en værdifuld sag på kødmarkedet, så vil man gerne stå fremmest io
udstillingsvinduet - og levere live performance
Der kan ord-onaneres anden visdom herom , bedst måske nr 1

He that lives in hope dances without music.
George Herbert (1593-1632)English Metaphysical Poet

Danserinder har seksualiteten i benene, tenorer i struben. Derfor bliver
kvinderne skuffet over tenorerne og mændene over danserinderne. Karl
Kraus

Danseren har sine ører i sine tæer. Nietzsche

And we should consider every day lost on which we have not danced at least
once. And we should call every truth false which was not accompanied by at
least one laugh. Nietzsche

The greater the fool, the better the dancer.
Theodre Hook

The girl who can't dance says the band can't play.
Yiddish Proverbs

It is no small advantage to have a hundred swords of Damocles suspended over
one. It is not only thus that one learns to dance. Kun den der har kaos i
sig kan føde en dansende stjerne. Nietzsche

No sober man dances, unless he is mad.
Cicero (old-romersk smagsdommer)

Når Gud er død, må de stærke blandt menneskene selv blive guder,
overmennesker, livsbekræftende, leende, dansende, usårlige.
Nietzsche

Hvad er det pietisterne har imod utroskab? De er bange for
det skal lede folk til at danse. Ukendt

Både mand og kvinde skal have evner for at danse, med ben som med hoved.
Nietzsche

Dansen er en bøn. Anatole France

Fra : Mette

Dato : 09-12-04 13:08

> [...]

> danse? Kan det stamme tilbage fra menneskets første tid på jorden hvor
> kvinden har opført en parringsdans for hannen?

Jeg synes det er svært at give et entydigt svar på dit spørgsmål for "dans"
er mange ting og hver type dans har sit udtryk og sin "funktion".

Hvis jeg dog skal overgeneralisere vil jeg dog mene, at en årsag til at
mange kvinder kan lide at danse er, at man bruger sin krop på en mere
sanselig måde, end til "hverdag". Dansende kvinder er stolte over deres
kvindekroppe og kurver, og dansen fremhæver kroppen. Dansen har to formål:
fremvisning og selve det at nyde at bevæge kroppen i takt. Diskoteksdansen
er som regel fremvisning af ynderne, og vals og anden pardans handler vel om
glæden ved at udføre glidende bevægelser i sammenhæng med en anden. Jeg har
dog _aldrig_ hørt om, at nogle fik noget seksuelt ud af det. Jeg tror det
hænger sammen med glæden ved at bevæge sig og bruge sin krop på en sanselig
og yndefuld måde, der fremhæver kroppen - ikke nødvendigvis som et seksuelt
objekt.

Men nu er det ikke alle, der nyder at danse. Hvis man som kvinde føler sig
klodset som en flodhest og ikke er synderligt stolt af sine kurver, så skal
der mange gange meget til at hive én ud på dansegulvet.

Fra : Paul

Dato : 09-12-04 13:22

> [...]

> man nogle forblommede udvandede forklaringer som jeg har på fornemmelsen

Der er muligvis flere årsager, men først og fremmest er dans sex (forspil)
med tøj på.
Det er muligt at se, uden at tage tøjet af, hvor meget en mand lægger sig
selv i dansen, hvilket giver et fingerpeg om hvor meget han vil lægge i den
seksuelle akt.
Som mand kan man så også vende den om og se hvor meget en kvinde lægger i
dansen, og dermed hvor stort et arbejde hun kan blive i sengen.
Så langt når de fleste mænd ikke. ;)

> Man kan tydeligt se den livsglæde som lyser ud af kvinderne når de danser.
> Medens det er tydeligt at de fleste mænd kun går på dansegulvet fordi at
> der kan scores.

Ikke alle kvinder stråler af livsglæde når de danser. Det kommer an på hvem
de danser med, om de gør det af lyst eller "pligt".
Når de lyser af livsglæde, så er de i kontakt med deres følelser, hvilket
ikke er svært for kvinder.
Det giver signaler hvad de synes om dig som dansepartner, som sex objekt -
din attraktivitet.
Danser man med f.eks. kolleger eller andre i sin omgangskreds kan man
direkte aflæse sin attraktivitet i hvor mange kvinder, som siger ja til at
danse med dig.
Kvinder føler slet ingen skam ved at afvise mænd som byder op - ubehag,
måske - men de ved, at deres veninder holder øje med hvem de danser med.

> [...]
> drengene. Det er nok derfor at de latinamerikanske danse er ved at blive
> populære. Der kan man da i det mindste finde ud af hvem man egentlig

Tja, mænd skulle tage at droppe bajeren som krammepartner og komme ud og
danse noget mere. :)
Desuden, så er det rimeligt udbredt at kvinder i alle aldre (og det er altså
ikke allle) har sex med veninden når der ikke er nogle egnede mandlige
kandidater.
Det kan man også aflæse af kvinder, hvis man kender signalerne.

--
M.v.h.

Paul

~~~~~
"The meeting of two personalities is like the contact of two chemical
substances: if there is any reaction, both are transformed".
Carl Jung (1875 - 1961)

Fra : 2v 2kr

Dato : 09-12-04 13:33

> Desuden, så er det rimeligt udbredt at kvinder i alle aldre (og det er
> altså ikke allle) har sex med veninden når der ikke er nogle egnede
> mandlige kandidater.

du drømmer eller er hanrej...........

Fra : Nana Sørensen

Dato : 09-12-04 20:03

"2v 2kr" <dag@ggod.dag> skrev i en meddelelse
> [...]

Gu er det røv udbredt.

Fra : Mette

Dato : 09-12-04 22:45

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> "2v 2kr" <dag@ggod.dag> skrev i en meddelelse
>
> Gu er det røv udbredt.

Det har jeg godt nok aldrig hørt om skulle være normalt eller udbredt. Jeg
tænker på veninder som en slags søstre. Vi kan tale om sex sammen, og
udpensle vores erfaringer, men vi kunne aldrig tænde hinanden, for det ville
nærmest være som blodskam. Fy føj da.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 09-12-04 19:28

Hvordan er det med mænd og sport. Jeg savner noget litteratur om emnet.
Hvorfor er mænd så vilde med sport. Hvis man spørger sin kæreste får
man nogle forblommede udvandede forklaringer som jeg har på fornemmelsen
ikke er hele sandheden.

Får I noget seksuelt ud af det? Kan I ikke forklare hvorfor at I kan lide at
dyrke sport? Kan det stamme tilbage fra menneskets første tid på jorden
hvor manden måtte kæmpe om hunnen?

Man kan tydeligt se den livsglæde som lyser ud af mændene når de dyrker
sport eller ser på sport.
Medens det er tydeligt at de fleste kvinder kun dyrker sport fordi der kan
scores med den slankere krop.

Er der nogen som kan henvise til artikler eller bøger?

Jeg synes at det er sørgeligt at se hvordan sportskulturen er blevet
afsporet
således at mænd dyrker sport med hinanden istedet for at dyrke sex med
pigerne. Det er nok derfor at de hjemlige sengesportsgrene er ved at blive
populære. Der kan man da i det mindste finde ud af hvem man egentlig
"dyrker".

Måske gør både hanner og hunner noget der er "sjovt" - helt uden at det
absolut handler om sex?

Måske er "forblommede, udvandede forklaringer" simpel sandhed?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-12-04 19:41

On Thu, 09 Dec 2004 19:27:48 +0100, nusle nuslesen wrote:

> Hvorfor er mænd så vilde med sport.

Det er de heller ikke - jeg HADER sport.

> Man kan tydeligt se den livsglæde som lyser ud af mændene når de dyrker
> sport eller ser på sport.

Du har tydeligvis ikke kigget på mig så!

> således at mænd dyrker sport med hinanden istedet for at dyrke sex med
> pigerne.

Se ovenfor og drag din konklusion om jeg dyrker sport eller... ja. LOL

> Måske gør både hanner og hunner noget der er "sjovt" - helt uden at det
> absolut handler om sex?

JA da. Men.. skal der generaliseres så er mænd jo til sport og kvinder
til romantik/dans/whatever. Det bare ikke alle der kan sættes i den bås!

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : 2v 2kr

Dato : 09-12-04 20:14

"Martin Johansen [6000]" <visit_tuxx.dk@for.contactinfo> skrev i en
meddelelse news:pan.2004.12.09.18.40.54.433142@for.contactinfo...

> [...]
>
> JA da. Men.. skal der generaliseres så er mænd jo til sport og kvinder
> til romantik/dans/whatever. Det bare ikke alle der kan sættes i den bås!

Jeg HADER sport
Jeg HADER dans
Jeg ELSKER sex

Kvinder HADER sport
Kvinder ELSKER dans
Kvinder HADER sex

Var narcissus i øvrigt kvinde?
Den dag spejle og dankort forsvinder bliver der dømt:

http://www.kinagrill.dk/

2v 2kr

kvindesindshader &
kvindekropselsker

Fra : Anita

Dato : 10-12-04 15:02

2v 2kr wrote:
> Kvinder ELSKER dans

Ikke jeg.

Venligst Anita

Fra : 2v 2kr

Dato : 11-12-04 17:33

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke jeg.
>
> Venligst Anita

det var fame rart at møde en af slagsen

Fra : Anita

Dato : 12-12-04 10:06

2v 2kr wrote:

> det var fame rart at møde en af slagsen

Jeg synes også, det var ret fedt, da jeg mødte min kæreste og fandt ud af at
han ikke interesserede sig en tøddel for sport. :)

Venligst Anita

Fra : Mette

Dato : 09-12-04 22:47

"nusle nuslesen" <nuslepige@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[snip en masse LOL!!]

> Måske gør både hanner og hunner noget der er "sjovt" - helt uden at det
> absolut handler om sex?
>
> Måske er "forblommede, udvandede forklaringer" simpel sandhed?

Ja, lige præcis.. det er altså ikke alt, der drejer sig om sex...

Fra : 2v 2kr

Dato : 11-12-04 17:31

"Mette" <mette@[fjerndette]tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> "nusle nuslesen" <nuslepige@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> [snip en masse LOL!!]

> Ja, lige præcis.. det er altså ikke alt, der drejer sig om sex...

hvad for eksempel

Fra : nusle nuslesen

Dato : 11-12-04 23:27

"2v 2kr" <dag@ggod.dag> skrev i en meddelelse

Hej,

> hvad for eksempel

Alt der ikke er direkte relateret til sex, kan potentielt handle om andet
end sex.

Eksempler:
1. At spise, det handler ikke (nødvendigvis) om sex.
2. At bade, det handler ikke (nødvendigvis) om sex.
3. At passe sit eller andres afkom, det handler ikke (nødvendigvis) om sex.
4. At rejse, det handler ikke (nødvendigvis) om sex.
5. At dyrke sport, det handler ikke (nødvendigvis) om sex.
6. At arbejde, det handler ikke (nødvendigvis) om sex.
7. At danse, det handler ikke (nødvendigvis) om sex.
8. At se fjernsyn, det handler ikke (nødvendigvis) om sex.
9. At læse, det handler ikke (nødvendigvis) om sex.
10. At besøge familiens ældre medlemmer, det handler ikke (nødvendigvis) om
sex.
11. At bage, det handler ikke (nødvendigvis) om sex.
12. At studere, det handler ikke (nødvendigvis) om sex.
13. At flytte, det handler ikke (nødvendigvis) om sex.
14. At........
15. At.......
16. At........

(Fortsæt selv listen!)

Hvordan kan nogen få den tanke, at _alt_ skulle handle om sex?

Man undres!

mange hilsner

Fra : Paul

Dato : 09-12-04 22:48

"nusle nuslesen" <nuslepige@hotmail.com> skrev i en meddelelse

<snip> Godt skrevet, igen...

> Måske gør både hanner og hunner noget der er "sjovt" - helt uden at det
> absolut handler om sex?

*LOL*

> Måske er "forblommede, udvandede forklaringer" simpel sandhed?

Min forklaring er, at jeg godt kan lide det og føler mig rigtig godt tilpas
bagefter (fordi jeg har bevæget mig).
De eneste former for sport jeg dyrker er en tur i svømmehallen og at danse.

--
M.v.h.

Paul

~~~~~

Fra : nusle nuslesen

Dato : 10-12-04 00:16

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> <snip> Godt skrevet, igen...

Rart at se, at nogle "fangede den"

> Min forklaring er, at jeg godt kan lide det og føler mig rigtig godt
tilpas
> bagefter (fordi jeg har bevæget mig).

Det er også min forklaring - det er bare fedt at bevæge sig til musikken.

Men altså, for nogle mænd er det vist helt ubærligt at det ikke behøver have
et rørende suk med sex at gøre *G*

mange hilsner

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-12-04 23:53

"nusle nuslesen" <nuslepige@hotmail.com> wrote in message

> Hvordan er det med mænd og sport. Jeg savner noget litteratur om
> emnet.

Vrøvl. Der findes massevis af litteratur om emnet. Start med Desmond Morris.

> Hvorfor er mænd så vilde med sport. Hvis man spørger sin
> kæreste får
> man nogle forblommede udvandede forklaringer som jeg har på
> fornemmelsen ikke er hele sandheden.

Så har du åbenlyst spurgt den forkerte. Er du sikker på, den kæreste, du
spurgte, i virkeligheden dyrkede sport?

> Får I noget seksuelt ud af det?

Jada.

> Kan I ikke forklare hvorfor at I kan
> lide at dyrke sport? Kan det stamme tilbage fra menneskets første tid
> på jorden hvor manden måtte kæmpe om hunnen?

Jeps. Kampen om føde og fødedygtige hunner. Hvorfor gøre det mere
kompliceret? Har du nogensinde været til en elitekamp i f.eks. fodbold eller
håndbold og set, hvor mange fødedygtige og attraktive hunner, der flokkes
som fluer om lort om disse sportsudøvere?

> Man kan tydeligt se den livsglæde som lyser ud af mændene når de
> dyrker sport eller ser på sport.

Jeps.

> Medens det er tydeligt at de fleste kvinder kun dyrker sport fordi
> der kan scores med den slankere krop.

Jeps.

> Er der nogen som kan henvise til artikler eller bøger?

Du har allerede fået et hint. Du læser også Tor Nørretranders, ikke? Hvis
ikke, så har han også skrevet om emnet, så der kan du finde yderligere info.
Ellers er jeg sikker på, du kan finde anden litteratur om emnet. Jeg mener,
så sjælden er adfærdsforskning jo heller ikke.

> Jeg synes at det er sørgeligt at se hvordan sportskulturen er blevet
> afsporet
> således at mænd dyrker sport med hinanden istedet for at dyrke sex med
> pigerne.

Tja, det tyder på, du ikke har særlig megen indsigt i menneskelig adfærd.
Mænd, der dyrker sport med hinanden, tiltrækker hunner som fluer tiltrækkes
af lort. Bortset fra det, så har håndboldpigerne da en stor og trofast
fanskare blandt mændene - og nej, det har _ikke_ noget med deres sportslige
præstationer at gøre, selvom begge køn gerne vil opretholde det forestilling
for enhver pris.

> Det er nok derfor at de hjemlige sengesportsgrene er ved at
> blive populære. Der kan man da i det mindste finde ud af hvem man
> egentlig "dyrker".

Hmm.

> Måske gør både hanner og hunner noget der er "sjovt" - helt uden at
> det absolut handler om sex?

Selvfølgelig, og månen er lavet af grøn ost.

> Måske er "forblommede, udvandede forklaringer" simpel sandhed?

Selvfølgelig, og månen er forresten lavet af grøn ost.

--
-Jens B.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 10-12-04 08:24

nusle nuslesen wrote:
> Hvordan er det med mænd og sport. Jeg savner noget litteratur om emnet.
[...]
> Måske gør både hanner og hunner noget der er "sjovt" - helt uden at det
> absolut handler om sex?

Kan du så se at få læst din Freud(tm)?!?! Alting handler, i
sidste ende, om sex(tm)...

> Måske er "forblommede, udvandede forklaringer" simpel sandhed?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Henning

Dato : 10-12-04 16:04

> [...]

> at
> dyrke sport? Kan det stamme tilbage fra menneskets første tid på jorden

Jeg har en svoger, der dyrker seniorfodboldt, han siger at de fysiske
aktiviteter der bringer ham til de yderste grænser for hans fysiske
formåen, udløser endofinerne i hjernen og giver ham en sto tilfredstillelse
og en form for opstemt rus, der kansammenlignes med lidt af det man
oplever når man føler lykke.

MVH
Henning

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-12-04 16:15

"Henning" <h2m65@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> tilfredstillelse og en form for opstemt rus, der kansammenlignes med
> lidt af det man oplever når man føler lykke.

Lykkefølelse = endorfiner = lykkefølelse - længere er den ikke.

--
-Jens B.

Fra : Henning

Dato : 10-12-04 16:53

> "Henning" <h2m65@hotmail.com> wrote in message

> Lykkefølelse = endorfiner = lykkefølelse - længere er den ikke.

Endofiner er ikke bare lykkefølelse, de udløses også når man
påføres fysiske skader, for at dæmpe en smerte, der ellers ville
kunne bringe os i en tilstand af schok, der kan være livstruende,
så hvis du havde skrevet endofiner = morfica, ville jeg bedre
kunne acceptere din formular .

MVH
Henning

Fra : Bo Warming

Dato : 11-12-04 04:29

"Henning" <h2m65@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> kunne bringe os i en tilstand af schok, der kan være livstruende,
> så hvis du havde skrevet endofiner = morfica, ville jeg bedre

Og der er lige så stor og poppet science opbygget om Gate Controll Teori,
der også er metafor og uden nyttevirkning

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-04 16:55

> Lykkefølelse = endorfiner = lykkefølelse - længere er den ikke.

Jo den er
LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAANG

Endorphin er et medie-smart buzz-word. Et plusord der antyder at man har
fundet nogen morphinagtige stoffer i hjernen som måske harmed
rus/glæde/opstemthed at gøre men som ikke kan bruges til en skid

Lykkepiller er noget lort ( ren placeboeffekt - serotonin er ikke en
manglende puslespilsbrik som bare skal tilsættes somen reservedel i stil med
insulin mod sukkersyge - det indrømmede Asger Åmund til mig ved bogmessen i
Forum sidste måned)
og endomorphin piller HAR ALDRIG EKSISTERET, for forskere er røv og nøgler -
totalt inkompetente.

Men journalisterne kan lave fiktion, så du og anden pøbel tror, at forskerne
er på vej til noget brugbart og bare skal have nogle milliarcer skattesjålne
kroner yderligere.

Så lønner det sig, ikke
Lissom når Thor lover at når vi har skabt 20000 arbejdsløshedsafskaffelser
ved dyr aktivering, så kommer der snart ti gange så mange ægte bæredygtige
job.

Fra : Henning

Dato : 10-12-04 17:06

> og endomorphin piller HAR ALDRIG EKSISTERET, for forskere er røv og
> nøgler -
> totalt inkompetente.

Morfin piller har da været kendt i masser af generationer,
I Kina og andre steder i verdenen var det populært at ryge
det i form af opium
MVH
Henning

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-04 18:42

> Morfin piller har da været kendt i masser af generationer,
> I Kina og andre steder i verdenen var det populært at ryge
> det i form af opium

Enig. Det er så gavnligt, at det er forbudt. Til og med Sherloch Holmes
Storbritannien købte alle der havde råd "laudanum" dråber med morfin i
alkohol, og havde så ikke ondt længere.
Men da USA havde forpestet sig selv med alkohol-forbud og var blevet
verdensejer, så skulle EU og USA lide med forbud mod både opium, speed og
hash, for minimalstat gør lykkelig og politikere vil have monopol på at gøre
lykkelig

Endomorphiner er ustabile kemiske stoffer i hjernen, der har en overfladisk
lighed med opiumvalmuens velkendte rusmiddel.

Den allerede i min studietid oldgamle viden om endorphinerne har aldrig
gavnet noget menneske. Og lykkepiller har aldrig gjort lykkelig - vor krops
titusinder af molekyltyper er uforståede, og der er aldrig
een-årsag-een-virkning. Man skal bruge intuiktion når sygdom tackles, og
universiteternes popsmartnes kunne aldrig klare sig på et frit marked.
Mens der fontex-pushes ( eller cipramil-pushes) helbreder organismen selv
depressionen, og det går ikke hurtigere af, at der sløves med narko-kemi.
At medicin mindsker sygdom er en myte.
Enkelte symptomer kan forsvinde kortvarigt via kemi, men kommer som alt
fortrængt tilbage og er så langt mere skadelige.

"Whipping and abuse are like laudanum: you have to double the dose as the
sensibilities decline.
"Piskning og udskældning er som opiumsdråber I du må fordoble dosis, når
følsomheden aftager. Harriet Beecher Stowe

DIVERSE VISDOMSORD OM narko - sprut - tobak

Sherlock Holmes "I abhor the dull existence. I crave for mental exaltation"

sc2dd For at gøre samvær med andre udholdeligt, er velopdragenhed en
betingelse. For at gøre det behageligt, må der desuden alkohol til.
Jens Bang

sc2dd Wine that maketh glad the heart of man.
The Bible (Psalms 104:15)

sc2dd Work is the curse of the drinking class.
Oscar Wilde

sc2dd. No poems can live long or please that are written by
water-drinkers. Horace

sc2ddz Det menneskelige intellekts overlegenhed over de lavere stående dyr
skyldes i vidt omfang den stimulans, som alkoholen har givet fantasien -
hvor fantasi blot er et andet navn for illusion. Samuel
Butler

sc2hh En god cigar har samme afslappende virkning på en mand, som en
ordentlig tudetur har på en kvinde. E.G.Bulwer-Lytton

sc3dd The spirit of the world, the great calm presence of the creator,
comes not forth to the sorceries of opium or of wine.
Emerson

sc4dd It is a piece of arrogance to dare to be drunk, because
a man showeth himself without a mask Marquis
of Halifax

sc4dd Wine is credited only with the misdeeds it induces: the hundreds of
good deeds which it causes are forgotten. Wine excites action: good action
in the good, bad in the bad. Georg Lichtenberg

sc4ddth What is said when drunk has been thought out beforehand.
Flemish proverb

sc4hh En kvinde er bare en kvinde. Men en god cigar - det er tobak.
Rudyard Kipling

sc5hh Drukken kone er en engel i sengen, men en djevel i huset.
Danske Ordsprog

scba Vices are ingredients of virtues just as poisons are ingredients of
remedies. Prudence mixes and tempers them and uses them effectively against
life's ills. La Rochefoucauld (1613-1680)

scc Tobak hører også med til stimulanserne, men tobaksmisbrug
anses ikke for socialt deklasserende. Man kan næsten sige tværtimod. Einar
Geert-Jørgensen

scd To the average cigarette smoker the world is his ashtray.
Alexander Chase

scdd En cocktail er tilpas. To er for mange. Tre er ikke nok.
James Thurber

schh It was a woman who drove me to drink and, you know, I never thanked
her. W.C. Fields

sclg No doubt alcohol, tobacco, and so forth, are things that a saint
must avoid, but sainthood is also a thing that human beings must avoid.
George Orwell

sclufbel A cigarette is the perfect type of a perfect pleasure. It
is exquisite and it leaves one unsatisfied. Oscar Wilde

scs Mænd må prale med al den gift, de kan rumme i sig - uden at kaste op.
H.C. Branner

scufde At tro at vi foretager os noget, når vi intet foretager os, er
den første illusion, tobakken skænker os. Ralph W. Em

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-12-04 23:17

> Endorphin er et medie-smart buzz-word. Et plusord der antyder at man
> har fundet nogen morphinagtige stoffer i hjernen som måske harmed
> rus/glæde/opstemthed at gøre men som ikke kan bruges til en skid

Nej, det er ikke et smart buzz-word. Det er en betegnelse for morfinlignende
stoffer, der udskilles, når kroppen stimuleres på bestemte måder. Samme
(stærkere) effekt kan opnås ved indtagelse af f.eks. kokain, amfetamin
o.lign, der alt sammen øger mængden af belønningsstoffet dopamin i hjernen.
Sjovt nok sker det samme ved indtagelse af nikotin, koffein og andre
"stuerene" stoffer.

Hvorom alting er, så var min pointe, at lykkefølelse er en kemisk tilstand -
og kun det.

> [...]
> manglende puslespilsbrik som bare skal tilsættes somen reservedel i
> stil med insulin mod sukkersyge - det indrømmede Asger Åmund til mig

Hvem snakker om serotonin? Serotonin er en helt anden snak, der - udover at
omhandle indtagelse af ecstasy - har stor betydning for vort motoriske
system. Serotonin er et signalstof, og det er for længst fastslået, at
Altzheimer-patienter har for lav serotonin-produktion.

> Men journalisterne kan lave fiktion, så du og anden pøbel tror, at
> forskerne er på vej til noget brugbart og bare skal have nogle
> milliarcer skattesjålne kroner yderligere.

Jeg og anden pøbel? Har du kigget for dybt i dine hjemmeeksperimenter med
vodka?

--
-Jens B.

Fra : Bo Warming

Dato : 11-12-04 04:28

> [...]
hjernen.
> Sjovt nok sker det samme ved indtagelse af nikotin, koffein og andre

Men der er ikke Soma uden bivirkninger. Du kan vælge narko-med-nedtur -
eller religionens opium-for-follket
eller arbejdsglædens bæredygtige resultater.
Lægerne lever en ny religion og stort set ikke andet.

> Hvorom alting er, så var min pointe, at lykkefølelse er en kemisk
tilstand -
> og kun det.

Nej, de åndelige sager går langt over kemikernes forstand. Endomorfin er
hypotese, som endnu ikke har vist sig pengene værd.

> [...]
> system. Serotonin er et signalstof, og det er for længst fastslået, at
> Altzheimer-patienter har for lav serotonin-produktion.

Hvilket aldrig har gavnet disse patienter - så det er uvæsentligt eller
forkert. Som 99,99% af forskning

> Jeg og anden pøbel? Har du kigget for dybt i dine hjemmeeksperimenter med
> vodka?

Hvis jeg havde alkoholiske tendenser, ville jeg netop ikke publicere min
forskning om god-smag-opskrifter, men holde lav profil

Pøbel er inkonsistens, uuddannethed og bodega-popsmarthed i denne
sammenhæng.
Jeg går ikke efter mand men efter den bold, der hedder lægernes leflen for
den autoritetstro,
de har opbygget.

Fra : Tina

Dato : 11-12-04 23:03

Og det er fandme godt...... piger giver meget mere end mænd både på
dansegulv og i sengen, måske derfor pigerne efterhånden helst vil danse med
piger??

I har noget at leve op til guys *G*

Fra : Paul

Dato : 11-12-04 23:31

"Tina" <tije@tije.dk> skrev i en meddelelse

> Og det er fandme godt...... piger giver meget mere end mænd både på
> dansegulv og i sengen, måske derfor pigerne efterhånden helst vil danse
> [...]

Såsom?

--
M.v.h.

Paul

~~~~~
Få Firefox: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=1
Få Thunderbird: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=183

Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-04 04:50

> [...]
> Og det er fandme godt...... piger giver meget mere end mænd både på
> dansegulv og i sengen, måske derfor pigerne efterhånden helst vil danse

En politiken-tegneserie igår karikerede to piger der dansede sammen - men
ikke gad lette røven fra stolene på diskoteket.
"Det ligner handicap-basketball".

Kun når der skal skores et skafferdyr er der gang i matriarkatets
bedrageriske dans og orgasmeskuespil.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 12-12-04 17:17

Hej,

> Kun når der skal skores et skafferdyr er der gang i matriarkatets
> bedrageriske dans og orgasmeskuespil.

Hvilke skaffedyr scores, når kvinder danser eller onanerer alene (alene; her
i betydningen _helt uden selskab m/k_)?

mange hilsner

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-12-04 17:55

> Hvilke skaffedyr scores, når kvinder danser eller onanerer alene
> (alene; her i betydningen _helt uden selskab m/k_)?

Selv kvinder kender åbenbart betydningen af seriøs træning.

--
-Jens B.

Fra : 2v 2kr

Dato : 12-12-04 17:58

> Hej,

hmmmm - træls, men bw har sgu ret

Fra : Bo Warming

Dato : 13-12-04 05:50

> [...]
>
> Hej,

> Hvilke skaffedyr scores, når kvinder danser eller onanerer alene (alene;

Jeg tror ikke mange kvinder spilder tiden med at danse eller onanere helt
alene

Der er GANG I DEM, når der er publikum

Til denne vil jeg føje et vægtigt bidrag om
FORFÆNGELIGHED/selvfedhed/livsløgn/dagdrøm/selvbedrag

"Hvad der gør andre menneskers forfængelighed så uudholdelig for os,
det er at den sårer vor egen.Rochefoucauld

" Grunden til at elskende aldrig keder sig, når de er sammen,
er den at de altid taler om sig selv.Rochefoucauld

" Vi kan altid lide dem, der beundrer os. La Rochefoucauld

" If we did not flatter ourselves, the flattery of others would not hurt
us.La Rochefoucauld

"There are no grades of vanity, there are only grades of ability in
concealing them. Mark Twain

"Man habitually sacrifices his life to his purse, but he sacrifice s his
purse to his vanity, Miguel de Unamuno

"We talk little, when vanity does not make us". La Rochefoucauld

"Vanity is the dread of appearing to be original". Nietzsche

"Vanity is the involuntary inclination to set oneself up as an individual
without really being one". Nietzsche

Fra : nusle nuslesen

Dato : 13-12-04 18:27

Hej,

> Jeg tror ikke mange kvinder spilder tiden med at danse eller onanere helt
> alene

Så skulle du måske lytte til dem, når de fortæller.

Jeg "spilder" gerne tiden med begge dele. Det er dejligt, det føles godt
(også bagefter) og det gør mig glad.

Spørgsmål til de andre kvinder der deltager i debatterne her:
"Spilder" I også tiden med dans og onani engang imellem uden at være i
selskab med andre?

mange hilsner

Fra : 2v 2kr

Dato : 13-12-04 19:55

> [...]
>
> Spørgsmål til de andre kvinder der deltager i debatterne her:
> "Spilder" I også tiden med dans og onani engang imellem uden at være i

altså - onani er sku da helt amindeligt for såvel mænd som kvinder.

det er ski da osse dumt at la være. Det er rart og så bliver man en bedre
elsker a det, fordi man bliver klogere på sin egen seksualitet!!

Fra : Paul

Dato : 13-12-04 22:06

> det er ski da osse dumt at la være. Det er rart og så bliver man en bedre
> elsker a det, fordi man bliver klogere på sin egen seksualitet!!

Nåeh... Du mener man bliver god til at lege med sig selv mens partneren
sukker efter at blive leget med, eller? ;)

--
M.v.h.

Paul

~~~~~

Fra : 2v 2kr

Dato : 13-12-04 22:46

> [...]
>

> Nåeh... Du mener man bliver god til at lege med sig selv mens partneren
> sukker efter at blive leget med, eller? ;)

et suplement........

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-12-04 21:02

"nusle nuslesen" <nuslepige@hotmail.com> wrote in message

> Jeg "spilder" gerne tiden med begge dele. Det er dejligt, det føles
> godt (også bagefter) og det gør mig glad.

Du gør det jo netop ikke alene. Du deler det med jeg ved ikke hvor mange
læsere af dk.snak.seksualitet.

--
-Jens B.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 13-12-04 22:03

Hej,

> Du gør det jo netop ikke alene. Du deler det med jeg ved ikke hvor mange
> læsere af dk.snak.seksualitet.

At fortælle om hvad man har gjort, betyder ikke at man ikke var alene da man
gjorde det.

Hvis jeg fortalte, at jeg havde været strandet på en øde ø i 3 år - så ville
fortællingen måske betyde, at jeg egentlig slet ikke var alene på øen -
eller hvad?

*ryster på hovedet*

mange hilsner

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 12-12-04 23:37

On Thu, 9 Dec 2004 19:27:48 +0100, "nusle nuslesen"
> [...]

>Hvorfor er mænd så vilde med sport. Hvis man spørger sin kæreste får
>man nogle forblommede udvandede forklaringer som jeg har på fornemmelsen

Tja, dyrker ikke sport, og sport siger mig som sådan ikke ret meget.
Flemming Jacobsen

Fra : Samsara

Dato : 10-12-04 00:05

> [...]
> KLIP<

> Får i noget seksuelt ud af det? Kan i ikke forklare hvorfor at i kan lide

Nu er der jo mange former for dans og det er bestemt ikke alle former,
som jeg kan li'. Personligt er jeg mest til "den fri dans", hvor man rigtigt
kan fjolle rundt og bare slå sig løs.

Det er så dejligt befriende og jeg bliver så glad af det - derfor kan jeg
li'
at danse.

Om jeg får noget seksuelt ud af det ? Næ .... det skulle da lige være fordi,
at jeg danser tæt med ham jeg holder af, men så er der jo så mange andet
der spiller ind, end lige dansen.

Venligst
Samsara