Penisvarmer
Fra : AMH

Dato : 07-12-04 21:37

Hejsa,

Er der nogen der har kendskab til en online-butik, hvor der sælges en
penisvarmer? Jeg tidligere fundet én, men kan ikke huske navnet. Og for
de uvidende, så er en penisvarmer det samme som en strikhandske til en
hånd, bare til en penis :)

Fra : Steen Jensen

Dato : 07-12-04 23:03

AMH <ingen@spam.tak> wrote:

> [...]
> penisvarmer? Jeg tidligere fundet én, men kan ikke huske navnet. Og for
> de uvidende, så er en penisvarmer det samme som en strikhandske til en

Jeg var engang ude for nogle meget vittige piger, der havde strikket
sådan en ting til mig, så du må igang med strikketøjet...eller osse må
du tage blomster med hjem til konen, så kan det være hun varmer den.
--
Steen
noX

Fra : Jens Jensen

Dato : 07-12-04 23:12

"AMH" <ingen@spam.tak> skrev i en meddelelse
[...]

Ja på QXL har jeg set det under sexartikler, søg selv eller spørg en sælger
derinde:

http://www.qxl.dk/default/defaultcatgelse.asp?catg=9978&listingtype=0&listingsort=1&23712

Fra : Henrik B.

Dato : 08-12-04 10:21

[...]

Kan du ikke få din mor til at strikke en til dig?
Hun har vel forståelse for at du fryser om "den lille mand".

--
M.v.h.
---------------------------------

Fra : 2v 2kr

Dato : 08-12-04 18:42

> [...]
>
> Kan du ikke få din mor til at strikke en til dig?
> Hun har vel forståelse for at du fryser om "den lille mand".

prøv at hive op i gylpen - især på denne årstid

PAS PÅ MÅGERNE

Fra : Jan Pedersen

Dato : 10-12-04 00:53

"2v 2kr" <dag@ggod.dag> skrev i en meddelelse

> "Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> prøv at hive op i gylpen - især på denne årstid
>

> PAS PÅ MÅGERNE
Hul i lommen - håndvarm den lille fyr ?!

Ellers er det jo bare at spørge på den lokale aftenskole om de har et hold i
strikning du kan tilmelde dig. Flertallet er nok kvinder der gerne vil tage
mål for dig :) og som sikkert gerne vil deltage i at prøve prototyper mv. ;)

Fra : Bo Warming

Dato : 09-12-04 10:04

[...]

Man skulle tro at der let kan improviseres

Ønsk dig i julegave en sok, et dildobetræk eller?

"Human life is mainly a process of filling in time until the arrival of
death, or Santa Claus, with very little choice, if any, of what kind of
business one is going to transact during the long wait.
Eric Berne

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 10-12-04 14:50

Hej AMH

> [...]
> penisvarmer? Jeg tidligere fundet én, men kan ikke huske navnet. Og
> for de uvidende, så er en penisvarmer det samme som en strikhandske

Det lyder som det vi andre kalder en ... sok.

Mark

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 10-12-04 23:37

> Det lyder som det vi andre kalder en ... sok.

Utroligt. Ingen jokes om cock sokker eller lign.?

Mark

Fra : 2v 2kr

Dato : 11-12-04 17:30

> Utroligt. Ingen jokes om cock sokker eller lign.?
>

> --
> Med venlig hilsen
>
> Mark

LOL

Fra : John Sahl

Dato : 11-12-04 18:37

Mark Thomas Gazel wrote:

> Utroligt. Ingen jokes om cock sokker eller lign.?

Nix dem skal man ikke joke med, så kommer man på rationering!

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk