Dimebag Darell er død!
Fra : -V-

Dato : 09-12-04 10:50

Skudt ned på en natklub, i selskab med sit nye band, Damageplan!
http://www.undercover.com.au/news/2004/dec04/20041209_damageplan.html

En unik guitarist, som har været med til at påvirke en hel genre sammen med
Pantera.
Sikke et tab!

RIP.

-V-

Fra : Kong Kent

Dato : 09-12-04 10:52

> [...]
> http://www.undercover.com.au/news/2004/dec04/20041209_damageplan.html
>
> En unik guitarist, som har været med til at påvirke en hel genre sammen

Det må man sige. Det er forfærdeligt, og ifølge Aftonbladet er bror Vinnie
Paul også blandt ofrene!

http://www-personal.umd.umich.edu/~alfieii/pantera/news.htm
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,572902,00.html

> RIP.

Også herfra.

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 09-12-04 13:29

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.undercover.com.au/news/2004/dec04/20041209_damageplan.html
>
> En unik guitarist, som har været med til at påvirke en hel genre sammen

Gah sad lige og læste BT , og læste så om tragedien

Fred være med dem.

Nu kender jeg ikke Damageplan´s musik , men Pantera er jeg aldrig blevet
træt af.

Mvh
MJ

Fra : Steen Jensen

Dato : 09-12-04 16:49

-V- <Diplomaten@snotmail.com> wrote:

> En unik guitarist, som har været med til at påvirke en hel genre sammen med
> Pantera.

Jep.
Sammen med brormand Vinnie, var de et meget tiltrængt friskt pust...da
de efter flere forsøg, endeligt fik succes.
Synd og sørgeligt!
--
Steen
noX

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 09-12-04 23:02

"-V-" wrote
> En unik guitarist, som har været med til at påvirke en hel genre sammen
> med Pantera.
> Sikke et tab!
>
> RIP.

Ja, jeg er faktisk mere rystet over det, end jeg lige regnede med.
Som du skriver, var han med til at påvirke en hel genre, og i hvertfald også
mig gennem 90erne.

Sørgeligt, og et stort tab.

Og naturligvis er det det lige så slemt at andre, deriblandt fans, også blev
ofre for denne sindssyge handling.

RIP indeed!!

- Dennis