How to Dismantle an Atomic Bomb?
Fra : Marianne Agger

Dato : 08-12-04 20:16

Hej!

Er der nogen, der har hørt den nye cd med U2? Er den værd at ønske sig i
julegave?

Fra : bettersexinc

Dato : 08-12-04 20:49

"Marianne Agger" <4939484m001@stofanet.dk> wrote in message
> Hej!
>
> Er der nogen, der har hørt den nye cd med U2? Er den værd at ønske sig i
> julegave?

Ja bestemt ! Du bli'r IKKE skuffet.
De kører lidt deres gamle stil med nyt touch...Det er svært at beskrive. Men
døm selv.
Jeg synes den holder

bsi

Fra : Poul Erik

Dato : 08-12-04 22:19

On Wed, 8 Dec 2004 20:16:20 +0100, "Marianne Agger"
<4939484m001@stofanet.dk> wrote:

>Hej!
>
>Er der nogen, der har hørt den nye cd med U2? Er den værd at ønske sig i
>julegave?

Nej, du behøver den straks, og helst den version med 12 numre.
De 11 første er de samme, og der sluttes af med et nummer der hedder
"Fast Cars".

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : MM

Dato : 08-12-04 22:41

> Er der nogen, der har hørt den nye cd med U2? Er den værd at ønske sig i
> julegave?

kort: JA !

lang: MEN ! - Der findes jo 3 udgaver af albummet, det almindelige album,
albummet med dvd og til sidst 'box-sættet med bog'. Jeg har selv købt
box-sættet, men man skal virkelig være hardcore U2 fan for at få noget ud af
bogen, for det er virkelig ikke andet end småpoesi og mærkelige tegninger /
skitser, og så er der nogen sider med tekst, eks.
menneskerettighedserklæringen osv. Det er dog ik det der er det værste, det
værste er at cd'en er lagt i et stykke pap som er irriterende at bruge ift.
en alm. cd æske. og dvd'en ligger i en paplomme bagerst i bogen. Hvis du ik
kan leve uden dvd'en så ønsk dig cd+dvd udgivelsen, de ekstra 80 kr er
box-sættet ik værd i min mening. Jeg har valgt at lave en kopi af cd'en og
smidt den ind på hylden til de andre U2 cd'er, og smidt box'en ind på
hylden.
Selve cd'en er fremragende! og i min mening helt klart noget af det bedste
de har lavet.

~M

Fra : Poul Erik

Dato : 09-12-04 00:17

On Wed, 8 Dec 2004 22:40:39 +0100, "MM"
<msquaredREMOVETHIS@kampsax.dtu.dk> wrote:

> [...]
>hylden.
>Selve cd'en er fremragende! og i min mening helt klart noget af det bedste

En del af dette kan jeg kun give dig ret i.

Hvis du sætter dig ned og læser det hele igennem, er der faktisk nogle
små anekdoter, med relevans til sangene på albummet. Men om bogen er
de 70 kr, som jeg gav, mere værd er dog tvivlsomt. Havde jeg set
indholdet var jeg nok i tvivl.

Jeg har dog valgt at lave et sæt cover, som den almindelige CD sælges
i, men rettet på bagsiden, så nummeret "Fast Cars" er kommet med på
listen. (Der er 12 numre på den der sælges i "box-sættet" mod 11 i de
andre.)

Om det er helt lovligt aner jeg ikke og er egentlig ligeglad med. De
kunne have sørget for den lå bedre.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

Fra : MM

Dato : 09-12-04 01:50

> [...]
> små anekdoter, med relevans til sangene på albummet. Men om bogen er
> de 70 kr, som jeg gav, mere værd er dog tvivlsomt. Havde jeg set

Jeg har læst lidt af det, men håndskriftsdekryptering er ikke lige min
stærke side, med den håndskrift de gutter har er det et under de ik
automatisk er blevet læger!

> [...]
> i, men rettet på bagsiden, så nummeret "Fast Cars" er kommet med på
> listen. (Der er 12 numre på den der sælges i "box-sættet" mod 11 i de

Ja, det med at "Fast Cars" kun findes på den udgivelse havde jeg glemt; syns
dog at hvis man køber box sættet, skal det være mest for dette nummer, for
som vi jo er enige om - så er bogen alene ik merprisen værd.

> Om det er helt lovligt aner jeg ikke og er egentlig ligeglad med. De
> kunne have sørget for den lå bedre.

Enig ! det er grotesk at cd'en skal gnides op af de pap plader hver gang man
skal ha fat i den - det kunne de godt ha gjort bedre!

~M