Ideer til aftenskaffe i denne juletid søge~
Fra : Charlotte Jensen

Dato : 09-12-04 09:37

Jeg mangler gode ideer til aftenskaffe i denne juletid.
Er der nogle har har nogle gode forslag?
Charlotte

Fra : Mus

Dato : 09-12-04 10:02

Charlotte Jensen <charlotte78@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41b80ecd$0$12208$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Jeg mangler gode ideer til aftenskaffe i denne juletid.
> Er der nogle har har nogle gode forslag?
> Charlotte

Ja en skål med dadler(som regel bedst i en god grønthandler/helsekostbutik),
figner, appelsiner clementiner, æbler etc.

Prøv chai, som er en sød indisk the, i stedet for kaffe.

LN

Fra : Leo

Dato : 09-12-04 10:21

Panforte - blandede nødder og krydderier i sukker/honningmasse - der er
masser af opskrifter på nettet, jeg har ikke lige vores egne opskrifter ved
hånden, men det er godt!

Og ellers en god julekage med en god remonce med kardemomme og kanel. Eller
hjemmegjorte vafler, hvis man orker lugten i helle huset.

Fra : Margrete Johansen

Dato : 09-12-04 20:05

"Charlotte Jensen" <charlotte78@mail.dk> wrote in message

> Jeg mangler gode ideer til aftenskaffe i denne juletid.
> Er der nogle har har nogle gode forslag?
> Charlotte

Smæk nogle kapsler grøn kardemomme og en kanelstang i kaffen - +/eller
nelliker og ingefær.

Margrete