Resturant i Køge - roskilde området (prøve~
Fra : Nyheder

Dato : 07-12-04 21:13

Hej Alle

Håber nogen kan hjælpe. Har inviteret en dame på resturant på fredag og
havde tænkt mig Stigann i Køge, men de er så frække allerede at have alt
udsolgt Surt....
Nå jeg vil gerne have en rigtig god resturant hvor der er hygge sublim mad
og betjening.
Er der nogen her der kan komme med nogle gode forslag da dem jeg kender der
lever op til mine krav alle ligger i københavn.

Håber nogen kan hjælpe.

Hilsen den glade giver

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 07-12-04 21:37

On Tue, 7 Dec 2004 21:12:56 +0100, "Nyheder"
<virker.ikke@svar.til.gruppen.dk> wrote:

> [...]
>Er der nogen her der kan komme med nogle gode forslag da dem jeg kender der
>lever op til mine krav alle ligger i københavn.

Hvad er dine krav?

Restaurant Horizonten på Havnen i Køge, er, hvis den ellers har
vinteråbent, et fint spisested, hvor du kan imponere damen.

Fra : Nyheder

Dato : 07-12-04 21:57

> Hvad er dine krav?

Mine "krav"

hilsen

Sten

Fra : Mr. Hansen

Dato : 12-12-04 22:58

Nyheder tastede følgende

> Håber nogen kan hjælpe. Har inviteret en dame på resturant på fredag
> og havde tænkt mig Stigann i Køge, men de er så frække allerede at
> have alt udsolgt Surt....

Lidt sent... men til en anden gang så er Sct. Gertrud i Køge, en i mine øje
og smag super duper restaurant.