Kagerulle uden håndtag?
Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 07-12-04 16:38

Hej,

I forbindelse med et julegaveønske leder jeg efter en kagerulle uden
håndtag. Er der nogle der kender en butik i København, der sælger en
sådan? Foreløbigt har jeg kun fundet en Ole Palsby model, der er
sjovt bugeformet, og det er jeg ikke umiddelbart sikkert på, vil blive
det store hit.

Hvad er i øvrigt fidusen ved ikke at have håndtag? Er det bare en
"smart ting"?

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 07-12-04 16:51

> Hvad er i øvrigt fidusen ved ikke at have håndtag? Er det bare en
> "smart ting"?
>
> --
> Thomas Bjorn Andersen

Smagssag og traditioner.

--
Venligst,
Thomas Schreiber

"Jeg er sgu ligeglad hvad din far hedder, du skal ikke vade rundt på vandet
her hvor jeg skal fiske!"

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-04 14:16

"Thomas Schreiber" <its_not@working.com> skrev i en meddelelse

> Smagssag og traditioner.

Håndtag er praktiske, rødvinsflaske er besværligt
Rundstok næppe billigere - jeg køber kageruller i
dødsbo-butik til 5 kr

Fra : Padmé Amidala

Dato : 07-12-04 17:08

On Tue, 07 Dec 2004 16:37:30 +0100, Thomas Bjorn Andersen wrote:

> Hej,
>
> Hvad er i øvrigt fidusen ved ikke at have håndtag? Er det bare en
> "smart ting"?

Det er faktisk mere ergonomisk at du bruger håndroden til at rulle
kagerullen med, end at du griber om håndtagene, da du her får nogle
dårlige håndstillinger i håndleddet.

VH
Padmé

Fra : Jette Mogensen

Dato : 07-12-04 17:11

"Thomas Bjorn Andersen" <tbaNOSPAM200402@gen-v.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> det store hit.
>
> Hvad er i øvrigt fidusen ved ikke at have håndtag? Er det bare en

Du kan købe den hos Kunst og Køkkentøj i Kristen Bernikows gård, i nærheden
af Magasin

mvh Jette

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 07-12-04 17:44

<tbaNOSPAM200402@gen-v.net> wrote:

>Hej,
>
>I forbindelse med et julegaveønske leder jeg efter en kagerulle uden
>håndtag. Er der nogle der kender en butik i København, der sælger en
>sådan?

Alle byggemarkeder - de kaldes for rundstokke (og er garanteret
billigere, end dem der står "kagerulle" på

Lars

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 07-12-04 18:21

"Thomas Bjorn Andersen" <tbaNOSPAM200402@gen-v.net> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> I forbindelse med et julegaveønske leder jeg efter en kagerulle uden
> håndtag.

Plejer at bruge en phlaschke rødvin til fortromling og en tom til
efterplanering. Virker perfekt . . . med mindre der er noget galt. Så plejer
jeg som regel at prøve med en anden. Evt. hvid.

Torben

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 08-12-04 23:34

"Jette Mogensen" <jette.mogensen@get2net.dk> writes:

> Du kan købe den hos Kunst og Køkkentøj i Kristen Bernikows gård, i nærheden
> af Magasin

Hej Jette,

Tak for tippet. Det er i øvrigt en lækker butik, jeg er faktisk glad
for, at jeg ikke havde tid til at kigge mere rundt derinde, ellers
havde jeg sikkert købt hele butikken

Thomas

--
Thomas Bjorn Andersen