lords travel
Fra : simon leth jensen

Dato : 07-12-04 19:35

Hej med jer

Vil høre om dr er nogen af jer der kender Lords travel? Set et udklip i en
avis.
Jeg går og drømmer om at komme til Bali og det skulle være en trekking tur,
men jeg kan ikke se det økonomiske i det da fly biletten koster lige så
meget hvi man bestilte rejse med hotel.
Er det mig der er forkert på den eller hvad?
hilsen Tina

Fra : Kurt Jørgensen

Dato : 07-12-04 22:15

Køb du blot en billet.
Vi var på Bali i juni og boede for to personer i villaer m.m. virkelige gode
steder direkte til stranden for ca. 50 kr incl. morgenmad for to personer.
Transporten er billig. ikke så mange turister efter bomben i Kuta for et par
år siden-men intet at frygte.
Brug Lonely Planet "BALI"
Mvh.
Kurt