Dækmontering, hos forhandler.....
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 19-05-01 11:41

Hej

Er der nogen der har nogle erfaringer med montering af dæk (man har købt på
nettet) hos forhandlere. Her tænker jeg på priser og om nogen er mere
velvillige end andre o.s.v.
Gerne erfaringer fra KBH's området og opland.

--
M.v.h.
Thore Jensen

Fra : Michael Kristensen

Dato : 19-05-01 12:26

I Århus tager alle ca. 350 kr. per dæk, hvis man kommer med hele cyklen og 150
kr., hvis man kommer med hjulet afmonteret.

-mvh Michael Kristensen

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 19-05-01 12:26

"SmaRTrxxv" <smartrxxv@hotmail.com> skrev
> [...]
> velvillige end andre o.s.v.
> Gerne erfaringer fra KBH's området og opland.

Jeg forhørte mig hos FA Moto-Sport for nylig...de er ikke glade for den
slags og tager så vidt jeg husker en time pr. dæk og 30 kr. for
afbalancering. Jeg behøver vel ikke nævne, at det er dyrt

Måske Søborg MC er til at snakke med - det plejer de i hvert fald, men
jeg har aldrig spurgt, om de vil montere dæk, man selv kommer med.

--
Susanne

Fra : Johnny Jensen

Dato : 19-05-01 17:41

Hejsa,

> Jeg forhørte mig hos FA Moto-Sport for nylig...de er ikke glade for den
> slags og tager så vidt jeg husker en time pr. dæk og 30 kr. for
> afbalancering. Jeg behøver vel ikke nævne, at det er dyrt

Ja, Famoto er ikke just billige med ret meget.. De er flinke, men det kræver
at man åbner tegnedrengen..
Jeg spurgte på ny bagsko til min TLR hos dem.. 1800,- for dækket og en time
for montering, Brrrr.... Hvis jeg selv pillede fælgen af og kom med den var
monteringen gratis (når dækket er købt hos dem)..

JJ - der er glad for han kender nogle flinke pimser der har dækmaskine

Fra : Pein

Dato : 19-05-01 18:52

SmaRTrxxv skrev ...

>Gerne erfaringer fra KBH's området og opland.

Lydmuren i Stenløse vil f.eks. overhovedet ikke montere dæk man har købt
andre steder end hos dem.

Mvh. Niels Pein
Honda TransAlp
Yamaha DT125R
(Skifter selv dæk på begge. Ingen af dem er slangeløse)