UNDSKYLD til knallertbogsforfatter
Fra : Preuthun

Dato : 09-12-04 18:39

Hejsa.

Forfatteren til knallertbogen, har i tre private emails givet udtryk for sin
forudrettethed/utilfredshed med min opførsel her i gruppen. Han mener jeg
skal stå frem og undskylde for følgende:

1) At jeg har kaldt ham JES til fornavn.
UNDSKYLD. Det var ikke for at drille, ihvertfald.

2) At jeg foreslår, at vente med at købe til bogen kommer på udsalg.
UNDSKYLD. Det kan jeg naturligvis ikke vide om den nogensinde gør, men det
er ellers meget almindeligt for underholdningslitteratur.

3) At jeg taler usandt.
UNDSKYLD, men jeg har ikke bevidst haft til hensigt at sige noget forkert.
Tillad mig kun at være et almindeligt menneske, som måske ikke altid har
100% orden på fakta.

4) At jeg har udtalt mig på et utilstrækkeligt grundlag.
UNDSKYLD. Men jeg har haft bogen til gennemsyn en hel uge, og indrømmer at
jeg ikke fandt det umagen værd at nærlæse det hele.

5) At jeg ikke kan udtale mig på grundlag af en anmeldelse fra en
knallertklubblad.
UNDSKYLD, at jeg har refereret til en virkelig veteran kenders utilslørede
anmeldelse, istedet for andre kloge journalisters rosende ord.

6) At jeg har påstået, at forfatteren roser sig selv til skyerne.
UNDSKYLD, at det var det indtryk jeg fik da du sendte et annonceindlæg til
denne gruppe, hvori der bla. står følgende:
"Overhaling i 3. gear er skrevet med stor viden og indsigt af
motorjournalist og forfatter Jens Jessen"

7) At jeg er urimelig.
UNDSKYLD, at jeg ikke roser forfatteren, for et værk som jeg ikke synes er
umagen værd at investere i.

--
Mvh. Jan Preuthun

Bemærk venligst.
Ved direkte besvarelser skal KK i email adressen fjernes.

Fra : Allan Riise

Dato : 09-12-04 18:50

Preuthun wrote:
> [...]
> motorjournalist og forfatter Jens Jessen"
>
> 7) At jeg er urimelig.
> UNDSKYLD, at jeg ikke roser forfatteren, for et værk som jeg ikke

o-)

Totalt LOOOOOL

--
Allan Riise
"I know, you must be thinking for your self"

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-04 21:23

"Preuthun" <preuthunKK@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> UNDSKYLD. Det kan jeg naturligvis ikke vide om den nogensinde gør, men det
> er ellers meget almindeligt for underholdningslitteratur.

hehe, jeg tror alligevel jeg venter til den kommer på biblioteket. Vil ikke
ofre 350 Kr på en bog hvis 80% er med knallerter som der måske fandtes 100
stk af i landet.
Men det er da en skam han ikke vil deltage i debatten om sin bog om måske
fortælle lidt om den

--
Tom

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 09-12-04 22:52

> [...]
> forudrettethed/utilfredshed med min opførsel her i gruppen. Han mener jeg
> skal stå frem og undskylde for følgende:
------BLAHHH---------

Ahhhh...

Er det ikke dejligt at bo i et land med ytringsfrihed...
-MUMS!

Hehe...

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : Hekto

Dato : 10-12-04 19:24

In article <cpahef$2gtq$1@news.cybercity.dk>,
hayabusa@post.cybercity.dk says...
> Er det ikke dejligt at bo i et land med ytringsfrihed...
> -MUMS!

Jo! Under et eller andet religiøst vanvid, havde Preuthun sikkert
skulle piskes ihel med en røget ål, eller sådan noget!
Det er en god ting at bo i Danmark, hvor sådan noget ikke forekommer!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Preuthun

Dato : 10-12-04 23:02

> [...]
| skulle piskes ihel med en røget ål, eller sådan noget!
| Det er en god ting at bo i Danmark, hvor sådan noget ikke forekommer!

Ihjel....VRÆL.....mindre ku' vel godt gøre det.
Det ku' jo være at "nogen" ville nøjes med at få lyst til at "svinge
skinken". Det udtryk har jeg lige hørt refereret fra en klub kammerat, som i
aftes blev ringet op af en angiveligt meget forudrettet bogstavkræmmer.
Jeg troede ellers, at den slags mennesker holdt sig til, at "fare i
blækhuset og spidse pennen" for at føre en disputs.

--
Mvh. Jan Preuthun

Fra : Hekto

Dato : 10-12-04 23:15

In article <41ba1bd2$0$65925$14726298@news.sunsite.dk>,
preuthunKK@tiscali.dk says...
> [...]
> Jeg troede ellers, at den slags mennesker holdt sig til, at "fare i
> blækhuset og spidse pennen" for at føre en disputs.

UUUUHADA!

Hvis ikke man viste bedre, kunne man jo tro at en fredelig borger var
blvet truet med simple tæsk, af noget så ophøjet som en forfatter!?
Man burde jo helt boycot'e den slags mennesker og deres bøger!

.... heldigvis sker den slags vel kun i ... øøøh ... Norge???

Fra : JB

Dato : 12-12-04 03:12

nu er jeg blevet intresseret i hvad det er for en
knalleretbog i snakker om ?

JB

Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MPG.1c243e3c20f34fe8989931@news.tele.dk...

Fra : RpR

Dato : 12-12-04 12:01

www.gt-forlag.dk

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 14-12-04 22:46

> www.gt-forlag.dk
Lol...
Den kommer vidst til at gå som varmt brød her til jul..
-Damn der bliver gjort reklame for den herinde.. : P

--

Oliver Bruchhaus