Roer til vildtfoder
Fra : Claus Johannsen

Dato : 10-12-04 20:52

Mangler du roer til vinterfodring af klovbærende vildt, så har jeg nogen til
salg.
De befinder sig syd øst for Aalborg i 9280 Storvorde.
Pris. 30.00 Kr. / 100 Kg.
Send en mail hvis du er interesseret.

Hilsen.
Claus.

Fra : Jesper B. H.

Dato : 27-12-04 23:49

Her koster 1000kg roer 100 kr ))))) Læsset

Fra : Torben F@rum

Dato : 28-12-04 00:20

"Jesper B. H." <jesper-b-hebsgaard@Slet_detteadslhome.dk> skrev i en
meddelelse news:41d09118$0$33673$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Her koster 1000kg roer 100 kr ))))) Læsset
>
> "Claus Johannsen" <landkaergaard@post.nordit.dk> skrev i en meddelelse

Det er billigt, en "normal" roepris vil ligge i omegnen af 17 kr / 100 kg.

--
Med venlig hilsen Torben Farum, 9300 Sæby

Fra : Peder Porse

Dato : 28-12-04 11:19

hvilken slags og hvor i landet?
pp