"Top" til radiator?
Fra : Steen

Dato : 07-12-04 15:40

Vi har en grim, gammel (tremme-)vindueskarm siddende over en radiator, som
min kone ikke vil fjerne, fordi hun mener, det vil være grimmere at kunne
kigge lige ned i radiatoren. Der skal være et gardin lige over. Jeg mener,
at man kan få en slags "låg" til at lægge over radiatorer - hvidmalet metal
med huller i, som kan pynte lidt. Men min kone siger, at det har hun aldrig
hørt om.

Jeg kan ikke finde noget om det på nettet - nogen der kan hjælpe? Det skal
dels helst ikke hindre luftcirkulation i radiatoren, dels er hun bange for,
at det hvide gardin skal blive sort, hvis der ikke er noget over radiatoren.

/steen

Fra : Carsten

Dato : 08-12-04 09:49

"Steen" <virker@ikke.invalid> wrote in message
> [...]
for,
> at det hvide gardin skal blive sort, hvis der ikke er noget over

Man kan i hvert fald købe nye radiatorer med sådan et "låg", det kan
muligvis findes til gamle radiatorer også, så skal du nok have fat i
producenten. Ellers kan du jo skifte radiatoren, har netop købt nye hos
Odense Lavpris Tømmerhandel til 5-700 kr. stykket. Inklusiv top-tingen.

Keller

PS: Hvorfor skulle gardinet blive sort af at fjerne karmen?