Livlig ung mand med promiller
Fra : Nissen

Dato : 11-12-04 17:49

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-04 18:18

"Nissen" <Nis@sen.se> skrev i en meddelelse
news:41bb2513$0$176$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> http://www.infocast.dk/eb/mediamaker.php?id=945

Det er ellers modigt at lægge sig ud midt på kørebanen for at slås med en
fulderik.
Men fint nok så er den chaufør nok "fritaget" fra sit arbejde

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-04 18:47

> "Nissen" <Nis@sen.se> skrev i en meddelelse
>
> Det er ellers modigt at lægge sig ud midt på kørebanen for at slås med en
> fulderik.

Jeg tænkte det samme. Jeg skulle ikke nyde at ligge og bryde med en anden
person "midt på en motorvej" - det skræmmende er, at bilisterne i
overhalingsbanen faktisk har ret meget fart på, i starten i hvert
tilfælde....

> --
> Tom

Lars B

Fra : Nissen

Dato : 11-12-04 19:41

"Lars B. Jensen" <lars[at]Zulfo[dot]dk> wrote in message

> [...]
> person "midt på en motorvej" - det skræmmende er, at bilisterne i
> overhalingsbanen faktisk har ret meget fart på, i starten i hvert

Ja de var godt nok lige ved at få ny frisure i en af forbikørslerne.
Kunne de ikke havde hevet ham ud til den anden side.
Eller sat en 3-kant op
--
Nissen

Fra : Leonard

Dato : 11-12-04 21:41

"Nissen" <Nis@sen.se> wrote:

>Ja de var godt nok lige ved at få ny frisure i en af forbikørslerne.
>Kunne de ikke havde hevet ham ud til den anden side.
>Eller sat en 3-kant op

Jeg forstår ikke hvorfor mc-betjenten ikke har sat MCen ud i 1. spor
med fronten den forkerte vej og så fuldt blink i de blå lys. De kan
sgu ses langt væk.

Men imponerende at de har fået fjolset til at standse - og sikkert
p.gr.a. faren for at han skulle finde på at køre videre at de hiver
ham ud ...

--
Leonard

Fra : Mogens

Dato : 11-12-04 21:46

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg forstår ikke hvorfor mc-betjenten ikke har sat MCen ud i 1. spor
> med fronten den forkerte vej og så fuldt blink i de blå lys. De kan
> sgu ses langt væk.

Grundregel no. 1 er at standse "ulykken." eller begrænse omfanget
Dét synes at være glemt i denne her "sag..."

Fra : Nissen

Dato : 11-12-04 21:57

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> wrote in message
> "Leonard" <nospam@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Grundregel no. 1 er at standse "ulykken." eller begrænse omfanget
> Dét synes at være glemt i denne her "sag..."

Kunne en 9 mm Heckler & Koch ikke stoppe ham, og så kunne man gå til
pkt. 2 . giv livreddende førstehjælp
--
Nissen

Fra : blue

Dato : 11-12-04 22:18

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg forstår ikke hvorfor mc-betjenten ikke har sat MCen ud i 1. spor
> med fronten den forkerte vej og så fuldt blink i de blå lys.

Han kunne jo ikke vide, at det ville udvikle sig på denne måde...

Fra : Leonard

Dato : 11-12-04 23:47

"blue" <xx@xx.xx> wrote:

>Han kunne jo ikke vide, at det ville udvikle sig på denne måde...

Mistanken må have været der, på det tidspunkt hvor de hiver manden ud
på vejen er der allerede både en mc-betjent og en betjent, der må være
kommet til i bil med den påklædning plus der er tilkaldt yderligere
assistance, den politibil der ankommer tilsidst og kører væk med
fjolset.

--
Leonard

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-12-04 09:26

Leonard wrote:

> [...]
> kommet til i bil med den påklædning plus der er tilkaldt yderligere
> assistance, den politibil der ankommer tilsidst og kører væk med

Der kan læses mere om det her:
Hvor det også fremgår at MC betjenten måtte trække sit tjenestevåben, da
chaufføren pludselig startede vogntoget igen, for at stikke af (med
betjenten ombord).

Per
www.perbeer.dk

Fra : blue

Dato : 13-12-04 13:54

> [...]
> kommet til i bil med den påklædning plus der er tilkaldt yderligere
> assistance, den politibil der ankommer tilsidst og kører væk med

På hvilket tidspunkt i forløbet, tror du, at mc-betjenten havde mulighed for
at placere mc'en på en fornuftig måde?

Fra : Leonard

Dato : 13-12-04 14:22

"blue" <xx@xx.xx> wrote:

>På hvilket tidspunkt i forløbet, tror du, at mc-betjenten havde mulighed for
>at placere mc'en på en fornuftig måde?

Sådan ca. der hvor han parkerer den og står af.
- burde være rutine hver gang han parkerer i et nødspor.

--
Leonard

Fra : blue

Dato : 13-12-04 14:43

> Sådan ca. der hvor han parkerer den og står af.
> - burde være rutine hver gang han parkerer i et nødspor.

Jeg er ikke helt med på, hvad du mener?

Hvad burde være rutine?

Vi snakkede om at parkere i 1. vognbane - du snakker om at parkere i
nødsporet.

Fra : Leonard

Dato : 13-12-04 15:01

Jeg skrev forlænge siden:
>Jeg forstår ikke hvorfor mc-betjenten ikke har sat MCen ud i 1. spor
>med fronten den forkerte vej og så fuldt blink i de blå lys. De kan
>sgu ses langt væk.

og det er det jeg mener kunne være rutine hvergang politiet standser i
nødsporet, havd enten det er i bil eller på MC.

Som en anden har skrevet så standser politiet ikke folk i nødsporet,
men vinker dem ind på næste rasteplads eller frakørsel - medmindre at
de ikke har noget valg.
I denne situation har de valgt at stoppe lastbilen hurtigst muligt i
nødsporet og har haft mistanke om spritkørsel, så at beskytte sig selv
og andre mod en ulykke ved at markere at 1. spor ikke er farbart
ligenu ville være en god ide.

Men det er nemt at være bagklog, jeg aner ikke hvad der er sket og
hvor hurtigt det er gået, jeg undres bare over hvor let politiet i
nogle tilfælde har det med sikkerhed, mens de i andre situationer er
meget hysteriske.

--
Leonard

Fra : blue

Dato : 13-12-04 16:08

> og det er det jeg mener kunne være rutine hvergang politiet standser i
> nødsporet, havd enten det er i bil eller på MC.

Ok - de skal altså ikke parkere i nødsporet, som du skriver, men i 1.
vognbane, som du også skriver...

> Som en anden har skrevet så standser politiet ikke folk i nødsporet

Jo, de gør.

> Men det er nemt at være bagklog, jeg aner ikke hvad der er sket

Nej, lige præcis.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 11-12-04 19:28

"Nissen" <Nis@sen.se> skrev i en meddelelse

> http://www.infocast.dk/eb/mediamaker.php?id=945

Øv.
Har et eller andet problem med at kunne se de klip.
Er der nogen der har et forslag til mulig løsning af problemet.

Jeg kan ikke se online-tv.

Hvis filen først bliver gemt på min maskine, så er der ikke noget problem.

Har flere gange fået meddelelse om manglende codec.
Disse er dog hentede og lagt ind uden at det løste problemet.
Det skal lige siges at det er Windows Media Player 10 jeg bruger.

Jeg har en mistanke om at problemet kom da Service Pack 2 blev hældt på
maskinen

Nogen der har et eller flere gode forslag?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Nissen

Dato : 11-12-04 21:29

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> maskinen
>
> Nogen der har et eller flere gode forslag?

måske kan du finde noget her: http://makeashorterlink.com/?F2D95100A

Måske er der andre bedre forslag.
--
Nissen

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 11-12-04 19:49

On Sat, 11 Dec 2004 17:49:15 +0100, "Nissen" <Nis@sen.se> wrote:

>http://www.infocast.dk/eb/mediamaker.php?id=945

Bemærk den røde Astra der er nødt til at lave en brat undvige manøvre
for ikke at påkøre den forankørende.

/Jesper

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 11-12-04 20:10

> Bemærk den røde Astra der er nødt til at lave en brat undvige manøvre
> for ikke at påkøre den forankørende.

Ja, det er typisk dem som glor på ulykker for så at lave et
harmonika-sammenstød eller lignende

Emil

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-04 20:20

"Jesper Juul-Mortensen" <na@na.invalid> skrev i en meddelelse

> Bemærk den røde Astra der er nødt til at lave en brat undvige manøvre
> for ikke at påkøre den forankørende.

Yes, han måtte lige inden om den forankørende, ser ret vildt ud... sådan en
klovn!

> /Jesper

Lars B

Fra : Morten Brokjær Klost~

Dato : 11-12-04 21:49

"Nissen" <Nis@sen.se> wrote in message
> http://www.infocast.dk/eb/mediamaker.php?id=945

Er det bare mig eller glemmer politibilen ikke at blinke når den sætter i
gang igen?

Br,
Morten

Fra : Leonard

Dato : 11-12-04 22:17

"Morten Brokjær Klostergaard" <mkg@tera.dk.invalid> wrote:

>Er det bare mig eller glemmer politibilen ikke at blinke når den sætter i
>gang igen?

Skifter den vognbane?

--
Leonard

Fra : Morten Brokjær Klost~

Dato : 11-12-04 22:25

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> wrote in message

> Skifter den vognbane?

Den blinker til højre da den kører.

Br,
Morten

Fra : Henrik B.

Dato : 12-12-04 23:37

"Morten Brokjær Klostergaard" <mkg@tera.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Den blinker til højre da den kører.

Tror du ikke at det er katastrofeblinket?

--
M.v.h.
---------------------------------

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 13-12-04 00:45

On Sat, 11 Dec 2004 17:49:15 +0100, "Nissen" <Nis@sen.se> wrote:

>http://www.infocast.dk/eb/mediamaker.php?id=945

Jeg bemærker at fotografen parkerer i nødsporet i modsatte retning,
hvorefter han går over motorvejen (med et ophold i midterrabatten).
Det kan vel ikke være helt lovligt?

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 13-12-04 01:17

> Jeg bemærker at fotografen parkerer i nødsporet i modsatte retning,
> hvorefter han går over motorvejen (med et ophold i midterrabatten).
> Det kan vel ikke være helt lovligt?

Bare det at fotografen befinder sig på nødsporet, er ikke lovligt (medmindre
hans bil vitterligt er i stykker).
Men sådan er det med så meget

Hvorfor _stå_ for rødt kl 03 om natten i et lyskryds, hvis der er tomt for
trafik og orienteringsforholdene iøvrigt er gode nok?

Emil