salgs annonce på bilbasen?.
Fra : Christian

Dato : 11-12-04 15:55

http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=556439&page=14

og det er helt sikkert sælger,- en pige-, som har kørt i den..kofanger har
været rød, skærmen er bulet og sidepanelet er 'lavet'..plus en masse andre
biler i baggrunden,- er det mon en brugtbilsforhandler der sælger 'privat'
??

Fra : Nissen

Dato : 11-12-04 16:16

"Christian" <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> wrote in message
> [...]
> biler i baggrunden,- er det mon en brugtbilsforhandler der sælger 'privat'

Du glemte lige, at den venstre tågelygte er itu.
og ligner det ikke en Ford Escort?

Så se hvad der er synet med det nr:
> Til ejeren af Volkswagen Passat , reg.nr. TZ30746
Den 23. januar 2002 kl. 09.21 har vi synet Deres køretøj igen med følgende
resultat: < ??
--
Nissen

Fra : Rasmus

Dato : 11-12-04 16:23

"Nissen" <Nis@sen.se> wrote in message

> [...]
> og ligner det ikke en Ford Escort?
>
> Så se hvad der er synet med det nr:
> Den 23. januar 2002 kl. 09.21 har vi synet Deres køretøj igen med

Nu er nummerpladen godt nok TZ50746

Til ejeren af Ford Escort , reg.nr. TZ50746
2 2 Den 30. januar 2003 kl. 13.09 har vi synet Deres køretøj med
følgende resultat:
3 3 Køretøjet er godkendt

mvh
Rasmus

Fra : Nissen

Dato : 11-12-04 16:25

"Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> wrote in message

> [...]
>
> Nu er nummerpladen godt nok TZ50746
>
> Til ejeren af Ford Escort , reg.nr. TZ50746
> 2 2 Den 30. januar 2003 kl. 13.09 har vi synet Deres køretøj med

Tastefejl eller nye briller
--
Nissen

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 11-12-04 16:33

"Nissen" <Nis@sen.se> skrev :

>Så se hvad der er synet med det nr:

Hva' om du pudser brillerne ? <grin>

jan@Fedtegreven.dk

Fra : Nissen

Dato : 11-12-04 17:51

<jan@fedtegreven.dk> wrote in message

> Hva' om du pudser brillerne ? <grin>

Se min mail kl. 16:25

Så du kan lige låne min pudseklud
--
Nissen

Fra : Leonard

Dato : 11-12-04 16:25

"Christian" <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> wrote:

>og det er helt sikkert sælger,- en pige-, som har kørt i den.

En 10 år gammel bil har sikkert ikke haft samme ejer hele tiden, så om
det er en kvinde der sælger den nu er vel ligegyldigt. Tag ud og kig
på bilen, er den i en stand så du synes prisen passer og du føler jeg
tryg ved sælger, så køb den, ellers lad være.

--
Leonard

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-04 18:27

"Christian" <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> biler i baggrunden,- er det mon en brugtbilsforhandler der sælger 'privat'

Der må enten have været en mand i billedet på et eller andet tidspunkt af
fordens liv eller også har Jeanette mandlige hormoner
Der er både blå mobiltlf holder, sølvfarvet spolier og sølvfarvet
front.......det kan de færreste piger finde på at købe.

Prisen virker sådan set ok

--
Tom

Fra : Carl Astrup

Dato : 12-12-04 09:56

> [...]
> biler i baggrunden,- er det mon en brugtbilsforhandler der sælger 'privat'
Hehe,, jeg ved godt hvor billedet er taget, det ligner utrolig meget en
brugtbilsforhandler der ligger på hjørnet af frederikssundsvej og
kobbelvænget mener jeg det hedder. (for dem der er lokalkendt).
AutoDan

//eCarlos