Chip
Fra : Jasper Norman

Dato : 09-12-04 23:24

Hej.

Hvor køber jeg billigst en box til en Toledo 1.9 TDi (VW)? Jeg kender i
forvejen et sted hvor de kan sætte den i, og måle, hvad der nu skal måles...
Men mangler lige boxen!

Er der stor forskel på forskellige fabrikanter? eller er det bare at springe
på den billigste?

Hvad skal jeg realistist regne med at få ud af det? Én ting er, at det på
papiret lover en ekstra ydelse på måske 15 HK, men giver disse 15 HK valuta
for pengene?

Mvh

Jasper

Fra : John Sahl

Dato : 09-12-04 23:31

Jasper Norman wrote:
> Hvor køber jeg billigst en box til en Toledo 1.9 TDi (VW)? Jeg kender
> i forvejen et sted hvor de kan sætte den i, og måle, hvad der nu skal
> måles... Men mangler lige boxen!

Du bor jo næsten nabo til www.bokstuning.dk så hvad med at
give ham et kald?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Tp

Dato : 10-12-04 07:12

Eller købe en brugt på f.eks. www.dba.dk en boks kan ikke blive slidt så der
er da penge at spare på den måde hvis der er en til din model til salg.

Mvh Pedersen

Fra : Janner

Dato : 10-12-04 08:08

"John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> wrote in message

> Du bor jo næsten nabo til www.bokstuning.dk så hvad med at
> give ham et kald?

Lige mine ord.........Har en sådan i min Octavia TDI'er og den virker
fantastisk ........ Pillede den ud igår da boksen skullel udlånes til test,
uha uha det var som gå fra en V6 til en Trabant.

Fordelen ved denne boks er at hvis du smutter forbi monterer han den for dig
på et split sekundt, du kan gratis prøve boksen i en periode så der er ingen
ko på isen om du er tilfreds eller ej.

Hygge
Jan

Fra : Thomas Landberg

Dato : 10-12-04 08:12

> [...]
>
> Hvad skal jeg realistist regne med at få ud af det? Én ting er, at det på
> papiret lover en ekstra ydelse på måske 15 HK, men giver disse 15 HK

Du kan da kigge forbi FDM i Aalborg i dag kl. 1230. Jeg har lige et par
biler der skal testes, bl.a. en Seat Leon 110hk TDi.

--

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk
Tilbud: Garmin Quest 4.995kr (5.995kr vejl.), Garmin 2620 7.995kr (14.495kr
vejl.)

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 10-12-04 17:30

"Thomas Landberg" <thomasFJERN1DETTEVEDSVAR@landberg.dk> skrev i en
meddelelse news:41b94c19$0$191$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Du kan da kigge forbi FDM i Aalborg i dag kl. 1230. Jeg har lige et par
> biler der skal testes, bl.a. en Seat Leon 110hk TDi.

Der var sgu gang i den Leon :)

Fra : Thomas Landberg

Dato : 10-12-04 17:38

> Der var sgu gang i den Leon :)

Ja for filen. Det var ret chokerende, men han havde også sagt, at den trak
godt.