Picassso...
Fra : Jenner

Dato : 09-12-04 19:41

Hej Tiwli
Du må have set forkert på prislisten fra citroen.

En Advance koster 207.000,-
En Clim Koster 212.000,-

+ metallak.

Forskellen?
Aircon.

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:195.249.36.163)

Fra : Towli

Dato : 09-12-04 19:53

http://www.citroen.dk/upload/pdf/citroen-prisliste-A4.pdf

Der er ca 16000 i forskel. (Jeg ser bort fra det vision tilbud de kører for
tiden)

Er det kun airconen? På bilmagasinet og andre steder ser det åsse ud som om
clim'en har esp, men ikke hos Citroens hjemmeside.
Jeg forstår det ikke helt, derfor håbede jeg nogen her vidste det.

/T

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-12-04 19:55

On Thu, 09 Dec 2004 19:53:28 +0100, Towli wrote:

> [...]
> om clim'en har esp, men ikke hos Citroens hjemmeside. Jeg forstår det
> ikke helt, derfor håbede jeg nogen her vidste det.

Sig mig er I stive/skæve?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Towli

Dato : 09-12-04 20:03

> Sig mig er I stive/skæve?

Bare vi var...Hvoffer tror du iøvrigt det?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-12-04 20:27

On Thu, 09 Dec 2004 20:02:37 +0100, Towli wrote:

> Bare vi var...Hvoffer tror du iøvrigt det?

Fordi jeres indlæg kommer som sprunget ud af den blå luft og uden
relation til tidligere indlæg.

Fra : Towli

Dato : 09-12-04 20:31

"Martin Johansen [6000]" <visit_tuxx.dk@for.contactinfo> skrev i en
meddelelse news:pan.2004.12.09.19.27.16.377254@for.contactinfo...

> Fordi jeres indlæg kommer som sprunget ud af den blå luft og uden
> relation til tidligere indlæg.

Jeg tror Jenner svarede på mit indlæg 2 tråde herunder...

/T

Fra : Fly Christensen

Dato : 09-12-04 21:00

On Thu, 9 Dec 2004 20:30:43 +0100, "Towli" <towli@oldboyz.dk> wrote:

>Jeg tror Jenner svarede på mit indlæg 2 tråde herunder...

Du må være skæv/stiv. 2 tråde længere nede er der ingen ting. Hint:
Brug ikke nede/oppe men tidligere i stedet.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Towli

Dato : 09-12-04 21:09

> Du må være skæv/stiv. 2 tråde længere nede er der ingen ting. Hint:
> Brug ikke nede/oppe men tidligere i stedet.
>
> Fly

(hint) Jeg har sorteret mine outlook meddelelser med nyeste øverst, således
er det, set fra min pind, 2 tråde nede.

/T

Fra : Fly Christensen

Dato : 09-12-04 21:15

On Thu, 9 Dec 2004 21:09:14 +0100, "Towli" <towli@oldboyz.dk> wrote:

>(hint) Jeg har sorteret mine outlook meddelelser med nyeste øverst, således
>er det, set fra min pind, 2 tråde nede.

Hvilket jeg ikke har, hvorfor dit udsagn ikke gav mening.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Towli

Dato : 09-12-04 21:25

> Hvilket jeg ikke har, hvorfor dit udsagn ikke gav mening.

Okok.......Ved du hvad forskellen på en Clim og en Advance 1.6i er ?
:)

/T

Fra : Mogens

Dato : 10-12-04 13:34

www.citroen.dk/data/pdfs/31267.pdf

Fra : Towli

Dato : 10-12-04 14:54

*suk* ja, ingen esp til mig.
(Men hvis man kigger hos såvel bilmagasinet og fdm så har den altså
esp -1.6i Clim'en altså).