Stenslag
Fra : Fidolinux.dk

Dato : 08-12-04 22:40

Hejsa
Jeg har fået en stor stjerne i min forrude.
Stjernen sidder helt oppe i højre hjørne, 10 cm fra toppen og 10 cm fra
højre side.
"Løberne" på stjernen går i den ene side helt ud til der hvor den er limet
i. I den anden ende af stjernen er der 2 "løbere". De er ca 10-15 cm lange.
Der er ialt 6 "løbere".
Er det noget der kan repareres, eller skal der en ny rude til? Kan man evt.
gøre noget så den ikke bliver størrere ?

--
Mvh stefan
--------------------------

Fra : Søren Blom

Dato : 09-12-04 00:03

"Fidolinux.dk" <fidolinux@FJERNfidolinux.dk> skrev
> [...]
> Er det noget der kan repareres, eller skal der en ny rude til? Kan man
> evt. gøre noget så den ikke bliver størrere ?

Det bedste bud du kan få på om det kan laves, er at lade en fagmand kikke på
det, han kan svare dig på stedet.
For at skaden ikke udvikler sig, så kan du sætte noget så enkelt som
klisterbånd på, det sørger for at der ikke kommer snavs i og at det udvikler
sig, men det er ikke en skade du skal køre med særlig længe, så kontakt du
en fagmand imorgen.
umiddelbart kan jeg komme på mobilglas og carglass, der findes nok flere og
andre.
--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Martin Bak

Dato : 09-12-04 00:41

> "Fidolinux.dk" <fidolinux@FJERNfidolinux.dk> skrev

Du kan være heldig, at dit forsikringsselskab har lavet aftale med et
mobilglasselskab. Det havde (har) Nykredit/østifterne så man kunne få
repareret eller udskiftet sin forrude uden beregning eller bonustab.

--
Martin
http://www.martinbak.dk/ - ny julesang

Fra : Brizz

Dato : 09-12-04 01:16

> [...]
> Er det noget der kan repareres, eller skal der en ny rude til? Kan man
> evt. gøre noget så den ikke bliver størrere ?

Vil sige nej den kan ikke repareres. Som grundregel er det kun stjerner der
fyldes ud. Hvis den laver en lille løber kan den også reddes men når den er
løbet så meget er mit bedste bud at ruden skiftes.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Fidolinux.dk

Dato : 09-12-04 17:28

Well, var nede ved Dansk bilglas idag.
De sagde det ikke kunne fixes, så nu må den holde til den ikke kan mere ,Z)
fik iøvrigt en meget god pris ved dem på en ny, så de kan da anbefales

--
Mvh stefan
--------------------------

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-04 21:09

> Well, var nede ved Dansk bilglas idag.
> De sagde det ikke kunne fixes, så nu må den holde til den ikke kan mere
> ,Z)
> fik iøvrigt en meget god pris ved dem på en ny, så de kan da anbefales

Det siger de altid.

Men Tsvansen sælger faktisk sådan en rudelim plus presser/opretter så det er
da et forføg værd. Det kan rent faktisk reducere revnernes synlighed ganske
meget.

--
Tom

Fra : Fidolinux.dk

Dato : 09-12-04 21:23

> Men Tsvansen sælger faktisk sådan en rudelim plus presser/opretter så det
> er da et forføg værd. Det kan rent faktisk reducere revnernes synlighed
> ganske meget.

Skide være med om den kan ses, bare den ikke løber eller bliver størrere.

Fra : Uni Bull

Dato : 09-12-04 21:39

"Fidolinux.dk" <fidolinux@FJERNfidolinux.dk> wrote in message
> Skide være med om den kan ses, bare den ikke løber eller bliver størrere.

Ja - trafiksikkerheden skal du da ikke tænke på...
--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Fidolinux.dk

Dato : 09-12-04 21:48

> Ja - trafiksikkerheden skal du da ikke tænke på...
> --

Hvis du gad læse mit indlæg, ville du vide den sad helt oppe i højre hjørne,
så med mindre man sidder og glor efter flyvere mens man kører, så kigger du
aldrig der!

eod herfra