Hvis du vandt 3 millioner
Fra : Martin Bak

Dato : 08-12-04 19:39

Hvilken bil ville du så vælge? Ham her dømmer i nok ligeså kedelig som
bilen?
http://www.bt.dk/spilogvind/artikel:aid=326952/
--
Martin
http://www.martinbak.dk/ - ny julesang

Fra : anders majland

Dato : 08-12-04 19:50

> Hvilken bil ville du så vælge?

Forkert spørgsmål - Det må vel hedde _hvilke_ vil du købe ...

Men jeg vil nok som ham den kedelige bruge den første million på gæld. Men
dernæst så en mellemstor 4hjulstrækker på gule plader, en campingvogn og en
2ton trailer (Jeg tror ikke en "stor" 4hjulstrækker kan komme i garagen -
Ford F250 vil jeg kalde stor ...En toyota landcruiser vil nok være fin
Dernæst ville jeg nok ringe fra bilen til en havearkitekt og en entrepenør
til at få endevendt resten af haven. Det eneste der er færdigt er indkørslen
på 350m2. Så skal der nok lidt håndværkere på til at lave en ekstra garage
og jeg skal også lige have en ny motorcykel. Men jeg så tager nogle måneders
ferie vil jeg sætte et par håndværkere på de sidste småting der tringer til
at blive lavet på huset. Så er der vist højest 1/2 million tilbage og de kan
få lov til at stå i banken og blive klattet væk

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 09-12-04 22:29

anders majland wrote:

> Forkert spørgsmål - Det må vel hedde _hvilke_ vil du købe ...

Right on!

Jeg ville bruge den første halvdel eller hvad der nu skal til, på
et købe et lille hus med en stor garage, gerne lidt ude på landet.
Garagen skulle naturligvis udstyres med lift, trykluftværktøj og
den slags man nu skal bruge når man skruer på biler. Jeg kan ikke
sige mig fri for at ville købe nogle trimstumper til Suden, jeg
har altid gerne villet vide hvor en 2 liter Sud kører.. En gammel
bulet amerikanerpickup eller måske en Landrover med transplanteret
Detroit-iron til at dække "hillbilly" trangen, flytte motorer,
gearkasser og den slags ville der også blive plads til. En Suzuki
RG500 til at skræmme livet af mig selv med. En Lotus Elan til når
solen skinner og der skal køres topløst. Resten ville jeg bruge
efterhånden som jeg faldt over gamle smadderkasser jeg bare
*måtte* eje..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Fly Christensen

Dato : 09-12-04 22:38

On Thu, 09 Dec 2004 22:29:14 +0100, Thomas Strandtoft
<thomas@carftp.com> wrote:

[snip]
> Resten ville jeg bruge
>efterhånden som jeg faldt over gamle smadderkasser jeg bare
>*måtte* eje..

Hmm, det er der da nogle på Stevns, der gør, uden at have vundet i
lotto...

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 09-12-04 23:17

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> skrev :

>Hmm, det er der da nogle på Stevns, der gør, uden at have vundet i
>lotto...

<homer_mode>

Dohhh!

</homer_mode>

;)
--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 11-12-04 13:16

Fly Christensen wrote:

> Hmm, det er der da nogle på Stevns, der gør, uden at have vundet i
> lotto...

Det er bestemt heller ikke nogen dårlig plan, jeg arbejder skam på
at fikse mig et lignende arrangement..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-04 13:21

>Det er bestemt heller ikke nogen dårlig plan, jeg arbejder skam på
>at fikse mig et lignende arrangement..

Nå spiller du med i lotto

--
Tom

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 12-12-04 08:38

Tom wrote:

> Nå spiller du med i lotto

Det har jeg sguda ikke råd til at klatte penge væk på, hvis jeg
vil have mig et "stevns-arrangement"..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-12-04 08:37

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> wrote in message

> [...]
> solen skinner og der skal køres topløst. Resten ville jeg bruge
> efterhånden som jeg faldt over gamle smadderkasser jeg bare

Så er de vist også brugt

--
mvh/rg. Christian
I would have to ask the questioner. I haven't had a chance to ask

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 11-12-04 13:18

"Christian B. Andresen" wrote:

> Så er de vist også brugt

Det afhænger primært at husprisen, for bortset fra Elan'en, så
koster diverse biler og mc'er næppe meget mere end 50.000 stykket
i den stand jeg sigter efter..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-12-04 08:52

"Christian B. Andresen" wrote:

> Det afhænger primært at husprisen, for bortset fra Elan'en, så
> koster diverse biler og mc'er næppe meget mere end 50.000 stykket
> i den stand jeg sigter efter..

OK, ja så kan jeg godt se at der en råd til en del

--
mvh/rg. Christian
Ex: Peugeot 605 SLi fra 1991, solgt med 298.000 km

Fra : Christian

Dato : 08-12-04 19:56

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> wrote in message
> Hvilken bil ville du så vælge? Ham her dømmer i nok ligeså kedelig som
> bilen?
> http://www.bt.dk/spilogvind/artikel:aid=326952/

Man kan så spørge dem hvorfor de så spiller til at begynde med.....

Fra : Martin P.

Dato : 08-12-04 21:13

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken bil ville du så vælge? Ham her dømmer i nok ligeså kedelig som
> bilen?
> http://www.bt.dk/spilogvind/artikel:aid=326952/

Kan da godt forstå han beholder Mazdaen ... de er sgu så problemfri'e :)

Men 3 mil. ville jeg ikke skyde af på en bil herhjemme velviddende at
skattefar får 2 af dem.

Nej tro nu bare jeg ville nøjes med en Nissan 350Z med et Greddy Twin turbo
kit

http://www.turbomagazine.com/features/0307tur_350z/

- Martin

Fra : MM

Dato : 09-12-04 02:06

> Hvilken bil ville du så vælge? Ham her dømmer i nok ligeså kedelig som
> bilen?

Jeg ville nok købe 2... en Lancia Kappa 2,0 Turbo eller 3,0 ca. årgang 2000,
ved ik helt om det skal være en st. car eller bare en alm sedan... og en
Delta Integrale EVO3
Så er der både til at køre langtur, og til at forkæle sig selv
~M

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-12-04 08:59

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> wrote in message
> Hvilken bil ville du så vælge? Ham her dømmer i nok ligeså kedelig som
> bilen?

Volvo XC90

Fra : Thomas H.

Dato : 09-12-04 09:06

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken bil ville du så vælge? Ham her dømmer i nok ligeså kedelig som
> [...]

Gaaaab, hvorfor spiller han ???
Jeg ville ikke blive boende i Danmark, hvis jeg vandt 3 mill., så ville jeg
kunne få 1 eller 2 drømmerbiler, mens jeg i sverige nærmest kunne vælge hvad
jeg ville
Men mon ikke den nye M5'er nok stod i indkørslen - og en brugt S65 AMG

Fra : Elbarto

Dato : 09-12-04 10:43

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken bil ville du så vælge? Ham her dømmer i nok ligeså kedelig som
> [...]

3 mill... Sverige here i come

Elbarto
OZ3BTO

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-04 21:41

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken bil ville du så vælge?

Porsche Carrera GT4 og så en eller anden ligegyldig Ford til at fragte
familien i, når de skal med

--
Tom

Fra : Fly Christensen

Dato : 09-12-04 21:58

On Thu, 9 Dec 2004 21:40:49 +0100, "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>
>Porsche Carrera GT4 og så en eller anden ligegyldig Ford til at fragte
>familien i, når de skal med

Forden har du da allerede.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-04 22:09

> Forden har du da allerede.

Jep

--
Tom

Fra : Jess Reinbach

Dato : 10-12-04 02:47

når jeg var sikker på at pengene stod på min konto

så ville jeg ringe hjem til konen og råbe ind i røret
JEG HAR VUNDET 3 MILL. SKYND DIG AT PAKKE NOGET TØJ

hun: sommer eller vinter tøj

JEG ER FUCKING LIGE GLAD. BARE PAK DIT TØJ OG SKRID !!!!!!!

så ville jeg kneppe ludere for den ene mill.

drikke for den anden mil.

og så have det sjovt for den sidste mill

nej pjat. Jeg ville købe en frikørt Volvo V 70 D5 fra 2002 eller en
Mercedes 320 cdi

mvh.

Jess

Fra : Leonard

Dato : 10-12-04 12:24

"Jess Reinbach" <FJERNreinbach@nyka.dk> wrote:

>JEG ER FUCKING LIGE GLAD. BARE PAK DIT TØJ OG SKRID !!!!!!!

Hvis du ville få det sådan med din kone pgr 3 mill. så skulle du måske
overveje at ringe hjem og sige det til hende allerede nu ...

--
Leonard