Printerbeskrivelser i Quark 4 passport
Fra : René Sindberg

Dato : 19-05-01 10:22

Hejsa igen..;)

Jeg roder lidt med at få min distiller og powerrip til at køre
ordentligt med Quark, hvor ligger de printerbeskrivelser som den trækker
på? pt. kan jeg kun vælge mellem Generisk S/H & Generisk Farve &
Generisk Knap.

Men jeg skal have både stylus 850.ppd og plugin til adobe distiller lagt
ind så de kan vælges direkte i Quark, nogle der har prøvet det, og måske
lige kan komme med et hint..

mvh
René Sindberg

Fra : Pete

Dato : 19-05-01 10:24

in article 1etnje7.1x5v26h3uen8aN%rhsin@post4.tele.dk, René Sindberg at
rhsin@post4.tele.dk wrote on 19/05/01 11:22:

> [...]
>
> Men jeg skal have både stylus 850.ppd og plugin til adobe distiller lagt
> ind så de kan vælges direkte i Quark, nogle der har prøvet det, og måske

Gå op i "Ekstra" menuen og vælg PPD Manager. Gå ind og peg på Systemmappe ->
Udvidelser -> Printerbeskrivelser. Sig OK og opdater. Så skulle de være der!

--
/peter

"ALL YOUR INNOVATIONS ARE BELONG TO US." -- Bill Gates
( to Steve Jobs after demoing MS-Windows XP )