hjælp..........!
Fra : Per Pedersen

Dato : 09-12-04 22:56

Hej !

Har fået slette vigtig data som lå på et Smartmedia card !

Har fundet billede filer som lå på korte med det her program: Digital Image
Recovery.

Findes der et tilsvarende program som kan finde alm. filer, Word og exel
filer som er blevet slette ?

Mvh. Per

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 10-12-04 00:28

Per Pedersen wrote:

> Findes der et tilsvarende program som kan finde alm. filer, Word og
> exel filer som er blevet slette ?

Bad Copy Pro. http://www.jufsoft.com/badcopy/?rid=BadCopy&vid=3.73
Med den koster $.

mvh

Henning

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-12-04 04:28

Per Pedersen wrote:

> Har fået slette vigtig data som lå på et Smartmedia card !

Jeg ved ikke, om det kan redde data fra et smartcard, men tjek PC
Inspector:
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm

Programmet er gratis.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : Dino

Dato : 10-12-04 16:42

Den 9-12 2004 skrev Per Pedersen i dk.edb.sikkerhed:

> [...]
> Image Recovery.
>
> Findes der et tilsvarende program som kan finde alm. filer, Word og

Drive Rescue v1.9d (freeware)

Jeg har ikke prøvet med smartcard, men det fandt slettede filer på USB
stikket (.exe .zip .dll og billeder)

<http://www.woundedmoon.org/win32/driverescue19d.html>

--
Dino