Fjenelse af VX2.betterinternet
Fra : Bjarke Andersen

Dato : 09-12-04 15:51

Tja, uheldig eller bare meget klumpet til at få VX2.betterinternet på min
maskine.

Adaware fik da fjernet den og kan ikke finde flere rester, dog kan jeg se
via ProtoWall som fint blokerer for Adware at min maskine ca. hver 3.-5.
sekund lige prøver at kontakte ip-adressen som bruges af VX2 til
rapportering.

Jeg har nu snart terpet 100 sider igennem om manuel removal af
vx2.betterinternet og kan ikke finde flere filer eller registrerings
strenge som vx2 efterlader, Adaware finder heller intet, men alligevel
foretager min maskine connections mod ip'en.

Nogen som ved hvad ellers jeg kan kigge efter? Nogen programmer som lige
får en ekstra payload med når vx2 inficerer sig?

--
Bjarke Andersen

Fra : John

Dato : 09-12-04 18:20

"Bjarke Andersen" skrev i en meddelelse

> [...]
> via ProtoWall som fint blokerer for Adware at min maskine ca. hver 3.-5.
> sekund lige prøver at kontakte ip-adressen som bruges af VX2

Mon du også har brugt Lavasoft's specielle VX2 plug-in...?

http://www.lavasoftsupport.com/index.php?showtopic=40483

Mvh John

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 09-12-04 18:31

"John" <nogen@pladderballe.ok> crashed Echelon writing

> Mon du også har brugt Lavasoft's specielle VX2 plug-in...?
>
> http://www.lavasoftsupport.com/index.php?showtopic=40483

Yearp "Status: System Clean"

--
Bjarke Andersen

Fra : John

Dato : 09-12-04 19:23

"Bjarke Andersen" skrev i en meddelelse

> Yearp "Status: System Clean"

Hmm.. den er åbenbart rigtig sejlivet :(

Jeg må melde pas... men fandt lidt til dig i Lavasoft's forum:
http://www.lavasoftsupport.com/index.php?showtopic=53534

Timers spændende læsning... :)

God jagt! Mvh John

Fra : anja5

Dato : 23-12-04 11:22

Få den dog fjernet hos dem der ved noget om den slags problemer.
http://www.spywarefri.dk/forum
Det hjælper ikke at spørge de uddannede for de ved ingenting.

http://www.kandu.dk/