Netbank med OS 9.2.2.
Fra : Robert J. Widenmann

Dato : 10-12-04 14:35

Er det lykkedes nogen her at komme ind på BGbankens Netbank med
aktivcard? Jeg når frem til aftalen om Tilmeldingen, men når jeg taster
OK (som accept) sker der slet ikke noget. Jeg kan udskrive aftalen og
bruge de fire links, men OK-tasten reagerer ikke.

Jeg anvender Mozilla 1.3.1. IE 5.1.5 virker slet ikke i det her
tilfælde.

Bankens konsulent mener at det slet ikke er beregnet til OS 9, kun til
IS 10, men siger at der er mange der alligevel bruger OS 9....ergo
spørger jeg her.

MVH, Bob

--
Bob- purge Plus

Fra : Jesper

Dato : 12-12-04 10:25

Robert J. Widenmann <mariPLUSbob@PLUSadsl.dk> wrote:

> [...]
>
> Bankens konsulent mener at det slet ikke er beregnet til OS 9, kun til
> IS 10, men siger at der er mange der alligevel bruger OS 9....ergo

Brug VirtualPC, så kan det lade sig gøre under 9.2.2
--
Say hello to my little friend.---John Holmes...
DVD Collection:

Fra : Robert J. Widenmann

Dato : 13-12-04 05:02

Tak, det var jo een løsning, som jeg muligvis også ville finde brug for
i andre forbindelser. Mange tak for forslaget.