Filmklip som Win brugere kan se?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 08-12-04 07:20

Hej

Det hylende herlige filmklip "The lions sllep tonight" (Per Madsen)
har jeg forsøgt at sende til en PC bruger.
Jeg gav ham link til at downloade QT, men det kan han ikke finde ud af.

Så lavede jeg filmen om til DivX5 Avi, men den kan han heller ikke læse

Jeg har ikke URL, kun selve filmen.

Hvad gør jeg?
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Jacob Sparre Anderse~

Dato : 08-12-04 14:53

Lone Schmidt skrev:

> [...]
> Jeg gav ham link til at downloade QT, men det kan han ikke finde ud af.
>
> Så lavede jeg filmen om til DivX5 Avi, men den kan han heller ikke læse

Du kan eventuelt foreslå ham at installere programmet Mplayer (og
samtlige pakker med kodningsformater til det). Så burde han kunne se de
fleste videoformater. Alternativt kan du kode filmen som MPEG. Det vil
jeg tro at de fleste videoafspilningsprogrammer kan klare.

/Jacob

Fra : Lone Schmidt

Dato : 09-12-04 05:59

Jacob Sparre Andersen <sparre@nbi.dk> wrote:

> [...]
> fleste videoformater. Alternativt kan du kode filmen som MPEG. Det vil
> jeg tro at de fleste videoafspilningsprogrammer kan klare.

Tak Jakob.

Det bliver MPEG

Venlige hilsner og
grumme god hygge