Læse d-drev
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 10-12-04 10:00

Hejsa

Jeg har en flash projektor fil liggende på en cd. Når brugeren stopper
cd'en i sit drev, autostarter den, og kører projektor filen. I flashet
er der en knap, hvor brugeren kan komme ned og browse selvsamme
cd-drev.

Som det er pt. benytter jeg mig af en .bat fil, hvori der er flg.:

@echo off
explorer.exe d:\

Denne åbner åbenlyst d-drevet. Men flere og flere har flere cd-drev,
hvorfor der ikke er garanti for, at det er det rigtige drev, som der
åbnes.

Hvordan sikrer jeg det? Kan man læse titlen på et drev, og så vælge ud
fra det? Eller er der alternativer?

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : T. Damskov

Dato : 10-12-04 17:27

> [...]
> åbnes.
>
> Hvordan sikrer jeg det? Kan man læse titlen på et drev, og så vælge ud

Hej Bo (long time no see

Måske kan du ramme en relativ sti - dvs. samme sted, som din Flash exe fil
ligger.

Hvad med f.eks. argumentet "explorer.exe .." ?

Den burde ramme parent folderen ifht. din flash.

Mvh.
Tommy Damskov

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 20-12-04 11:37

[...]

>Måske kan du ramme en relativ sti - dvs. samme sted, som din Flash exe fil
>ligger.
>
>Hvad med f.eks. argumentet "explorer.exe .." ?
>
>Den burde ramme parent folderen ifht. din flash.

fantastisk.. det virkede.. tak for hjælpen..

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk