Mailprogram der kan slette uden at åbne de~
Fra : Mr. Sejersen

Dato : 12-12-04 08:58

Nu har jeg prøvet flere forskellige mail programmer igennem og ikke
et eneste af dem kunne det som man kan med webmail: Slette uden at åbne.
Findes der ikke et mail program der kan slette mails uden at man absolut
skal åbne dem først for at få den funktion frem ?
Er meget træt af at være tvunget til at åbne al den pokkers spam før
den kan slettes.

Sejersen

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 12-12-04 09:00

Det kan da alle.
Feks. Outlook (Ekspress). Husk blot at slå "Preview Pane" fra.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam dot dk

Fra : Erling

Dato : 12-12-04 09:12

Mr. Sejersen wrote:

> [...]
> skal åbne dem først for at få den funktion frem ?
> Er meget træt af at være tvunget til at åbne al den pokkers spam før

Hej.
Jeg forstår det som at du ikke vil hente andet end overskrifterne på
mailen i første omgang, og derefter slette dem du ikke ønsker. (det
sparer jo download-tid).
Til det formål findes et ganske udmærket program, der hedder mailwasher.
Findes både som gratis og som "proff" udgave.
Søg efter den på Google.
m.v.h.
Erling S.
--
www.oz1eee.dk
www.oz1eee.dk/wap

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 12-12-04 09:44

Erling <erling.s@SLETgmail.dk> wrote in

> [...]
> Til det formål findes et ganske udmærket program, der hedder
> mailwasher. Findes både som gratis og som "proff" udgave.

Takker for tip, fandt en link til PC World´s free version.

Sejersen

Fra : Gevaldi

Dato : 12-12-04 09:46

Mr. Sejersen skriblede:

> Takker for tip, fandt en link til PC World´s free version.

Du kunne også lige tage et kik på Pop Tray 3 som kan
al det du efterlyser samt at det kan vise et preview af
mailen uden at åbne den.

Er freeware og der findes plugin til bla. Hotmail, Gmail
og IMAP 4.

--
/Gevaldi

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 12-12-04 16:35

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> wrote in news:322ffuF3gjpolU1
@individual.net:

> [...]
> mailen uden at åbne den.
>
> Er freeware og der findes plugin til bla. Hotmail, Gmail

Ligner et fikst program, så lige screen shots of det på dens hjemmeside,
er også downloadet og skal prøves igennem.

Takker.

Fra : Poul Erik

Dato : 12-12-04 11:26

On Sun, 12 Dec 2004 01:58:25 -0600, "Mr. Sejersen"
<tjotjaehem[REMOVE]@yahoo.com> wrote:

> [...]
>skal åbne dem først for at få den funktion frem ?
>Er meget træt af at være tvunget til at åbne al den pokkers spam før

Hvad med Pegasus Mail.

Den har en knap, som netop kun henter overskrifterne. Her kan du så
vælge hvile du vil hente, og hvilke du vil slette.

Selv om du så har hentet dem, åbner den ikke automatisk indholdet, men
viser kun tekst delen af indholdet.

http://www.pmail.com/

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Pepsimax

Dato : 14-12-04 11:40

Hej
har du prøvet med
Mailwasher
det kan det du søger
mvh
Pepsimax
www.pepsimax.dk

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 14-12-04 15:36

"Pepsimax" <k@pepsimax.dk> wrote in

> Hej
> har du prøvet med
> Mailwasher
> det kan det du søger
> mvh
> Pepsimax
> www.pepsimax.dk

Tester den lige nu, virker fint efter jeg satte den til KUN at tillade
posts der er direkte adresseret til mig, resten bounces.
Ihvertfald forsvandt al den porn spam som sne på en sydhavs ø i
sommervarmen
Så den er ret effektiv.

Sejersen

Fra : Calle.

Dato : 12-12-04 11:57

installer www.spampal.org så får du ikke meget spam mere
--
Calle.

Fra : John

Dato : 12-12-04 13:53

"Mr. Sejersen" <tjotjaehem[REMOVE]@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Findes der ikke et mail program der kan slette mails uden at man absolut
> skal åbne dem

Jeps. Det læser 16 accounts og er lynhurtigt:
http://www.download.com/3000-2369-10045181.html

Mvh John