E-Mail
webnoob 5265
Thunderbird..Combine and decode
Fra : Kenneth

Dato : 09-12-04 23:20

Findes der ikke en funktion i Thunderbird lige som i OE hvor man kan
lave Combine and decode hvis flere beskeder skal kobles sammen?

/Kenneth

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-12-04 23:25

Kenneth skrev dette den 09-12-2004 23:19:
> Findes der ikke en funktion i Thunderbird lige som i OE hvor man kan
> lave Combine and decode hvis flere beskeder skal kobles sammen?

Nej

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Kenneth

Dato : 09-12-04 23:27

Ivan V. Klattrup wrote:

> Nej
Øv. Hvad så med at få vist størrelsen på mail og NG beskeder? Kan
dette lade sig gøre?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-12-04 23:32

Kenneth skrev dette den 09-12-2004 23:27:
> Øv. Hvad så med at få vist størrelsen på mail og NG beskeder? Kan dette
> lade sig gøre?

Size isn't everything :) , men i min opsætning er der ved siden af
kolonnen "Date" en sidste kolonne med et mærkeligt tegn på, klik på det
og vælg "size"
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk