Webmail hvad skal jeg anbefale?
Fra : hanghøj

Dato : 07-12-04 22:23

Hej folkens

Jeg sidder som netværksadministrator i en lille boligforening (20 brugere).
Vi bliver i nær fremtid koblet op via en TDC erhvervs ADSL. Jeg ønsker ikke
at skulle til at administrere et mail hotel for de 5 til 7 bruger som ikke
har en e-mail adresse i forvejen.

Derfor vil jeg høre om I kunne fortælle mig hvilken mail service jeg skal
anbefale vores brugere. Både gratis og betalings løsninger har interesse
hvis bare de er gode (og billige).

Det vil være en stor fordel hvis løsningen kan anvendes sammen med Outlook
ol.

Jeg bruger selv gmail og det er helt i top, men jeg har desværre ikke nogle
gmail invitationer som jeg kan dele ud af.

På forhånd tak for hjælpen

Søren

Er sendt til både dk.edb.internet.software.mail+news og
dk.edb.internet.udbydere.webhotel

Fra : Søren Blom

Dato : 08-12-04 14:42

"hanghøj" <nospam@nospam.dk> skrev

> [...]
> Jeg bruger selv gmail og det er helt i top, men jeg har desværre ikke
> nogle gmail invitationer som jeg kan dele ud af.

Du kan jo anbefale dem Hotmail. Dem som ønsker at betale for det, kan få
deres hotmail til at virke i Outlook Express eller Outlook 2003, hvis man
bruger det.
Det var engang gratis at implantere Hotmail i Outlook Express og Outlook
2003, hvilket det vist ikke er længere, dog er det ikke en påstand jeg vil
lægge hoved på blokken for.

--
VH

Søren Blom