Computeren hakker når den viser video
Fra : Michael [2800]

Dato : 11-12-04 14:54

Hej,

Jeg har fået et problem. Når jeg afspiller en video (det gælder både .avi og
..mpg) der går 10-20 sek. så
begynder den at hakke. Det er noget nyt den er begynt på inden for de sidste
par dage. Jeg har prøvet at
geninstallere windows med et minimum af programmer uden held, jeg har (tror
jeg) hentet nye drivere til alt, dvs.
grafikkort, tv-kort, mpeg decoder.
Jeg har prøvede at fjerne de enkelte ramklodser en af gangen for at se om
det skulle være en deffekt klods, men
ingen forskel.
Performance viser i øvrigt at cpu'en bruger ca 8% under afspildningen.

Der skulle ikke være nogen virus som ligger og laver lort

Min opsætning:

Grafikort Leadtek Winfast360 128MB
TV-kort Hauppauge WinTV350
Bundkort Asus P4C800 Deluxe
Ram 3*256MB
CPU P4 2.8GHz
OS Windows 2000 Pro

Er der nogen af jer eksperter som har en idé?

--
/michael