Hvilket VGA kort ?
Fra : Carsten

Dato : 10-12-04 06:56

Har en P4 2.8 og skal have et nyt vga kort

Hvilket af disse to skal jeg vælge, skal bruges til spil mm

FX 5700 256MB RAM
6800LE 128MB RAM

Carsten

Fra : Nicolai

Dato : 10-12-04 08:16

> FX 5700 256MB RAM
> 6800LE 128MB RAM

6800LE er nok 100% hurtigere - hvis ikke mere . . . . .

Fra : Carsten

Dato : 10-12-04 09:44

"Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> skrev i en meddelelse

> 6800LE er nok 100% hurtigere - hvis ikke mere . . . . .

ENIG med Nicolai, men prismæssigt også meget dyrere.

Kig også på et Club 3D Geforce 6600GT-AGP-128MB som
koster cirka 1500 med fragt lige nu.
Og det yder bedre end et FX5700 kort alle dage.

Sørg dog for at have mindst 512 MB system RAM i PC'en.
Gerne 1024 MB system RAM til de nyere/krævende spil.

Hilsen Carsten

Fra : Carsten

Dato : 10-12-04 16:56

> Sørg dog for at have mindst 512 MB system RAM i PC'en.
> Gerne 1024 MB system RAM til de nyere/krævende spil.
>
> Hilsen Carsten

Tak for de råd. der er bestilt et 6800LE til 1849,-
Hvilken driver er bedst nu om dage til dette kort ?

Angående RAM i PC så er der 512 MB

Carsten H