Link-problemer
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 19-05-01 06:14

Hej:

Hvordan er det jeg i FrontPage (og altså ikke i HTML-koder, please!)
'formaterer' de eksterne hyperlinks således at disse fylder héle
skærmbilledet - altså uden at det nye billede bibeholder
indholdsfortegnelsen fra min hjemmeside? Som hedder www.grandt-aarhus.dk.

Det er vistnok eller måske i popup-billedet 'Redigér hyperlink' det foregår,
men hvad er det der skal stå i hvilke felter?

Mvh.: JG

Fra : Morten Andersen

Dato : 19-05-01 16:04

"Jørgen Grandt" <Granny@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
foregår,
> men hvad er det der skal stå i hvilke felter?

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår dit spørgsmål, men hvis du mener,
at du gerne vil have at dine eksterne links bliver åbnet i et nyt
browser-vindue, skal du markere de eksterne links i FP enkeltvis og herefter
trykke Ctrl-i. Dette åbner vinduet Opret hyperlink og her kan du vælge
Destinationsramme og derefter vægle Nyt vindue.

Hvis du imidlertid alligevel får lyst til at lave det med html-kode skal du
tilføje target="_blank" efter adressen på linket. Ex.
Morten

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 19-05-01 18:32

Morten:
Jeg tror du forstod mit spørgsmål rigtigt, for efter at have fulgt dit råd
siger jeg bare: herre jemini, var det bare det!
Stor tak!!
Mvh.: Jørgen

Morten Andersen <v1207a@groenjord.dk> skrev i en