Romantik
Fra : Malene Günther Gomez

Dato : 06-12-04 10:30

Hej ....

Jeg ved ikke om jeg er gået rigtigt, men ellers er det da tæt på. Men det er
sådan,at min mand og jeg har været inde i lidt af en krise, hvad ægteskab,
sex og romantik angår og vi er begge lige gode om det
Nå, men nu har vi altså lejet et luksus sommerhus for en weekend, med spa,
pool og det hele hvor vi rigtig vil hygge os. Så nu har jeg brug for nogle
erotiske, romantiske, sjove og hyggelige forslag,så den her weekend kan
blive noget ganske specielt og som vi evt. også kan bruge derhjemme ......
Er der nogen som kan hjælpe mig der ???????
På forhånd tak
Malene

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 06-12-04 10:48

"Malene Günther Gomez" <chipmis@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> blive noget ganske specielt og som vi evt. også kan bruge derhjemme ......
> Er der nogen som kan hjælpe mig der ???????

Hej Malene.

Først handler I ind sammen til en god middag, som I så laver sammen om
aftenen, og indtager i stearinlysenes skær.
Op i peddersen med opvasken, den kan I tage dagen efter.
Mens I drikker efter-maden-kaffe, kan spa-badet så stå og fylde op - sæt
stager med fyrfadslys rundt om, og kom noget lækkert i vandet, så det dufter
og bliver lækkert.
Så tager I en bader sammen og forkæler hinanden med at sæbe hinanden ind,
pjatter og hygger.
Bagefter kan I jo tørre hinanden med varme håndklæder, og evt. ende i sengen
sammen, hvor der selvfølgelig også er gjort klar til ren råhygge.
Hvis I er for trætte til elskov, kan I jo bare krybe under dynen sammen og
slappe af og få en god nats søvn.

Håber I får en dejlig weekend sammen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : en_ny

Dato : 06-12-04 19:18

Det lyder alt sammen meget godt. men der mangler lige en (for mig ) vigtig
ting. SNAK... eller tale om man vil. tal om aldt og intet.. ikke bebrejte
eller noget i den stil... bare snakke.. det er trosalt det man tit og ofte
falder for i første omgang. Det mellem ørende.. og det er det der skal ud.
fortæl hvad han gør rigtig og fortæl hvorfor det lige er HAM der er sammen
med DIG.

Håber at det går godt for jer og god tur.

Fra : Anita

Dato : 06-12-04 19:30

en_ny wrote:
> [...]
> og det er det der skal ud. fortæl hvad han gør rigtig og fortæl
> hvorfor det lige er HAM der er sammen med DIG.

Det er et rigtig godt råd, synes jeg.

Venligst Anita

Fra : Torben Larsen

Dato : 07-12-04 07:48

Tænk tilbage på dengang i var nyforelskede, og prøv så at 'genskabe' nogle
af de ting i gjorde dengang.
Det er vel disse ting i gjorde sammen dengang, der har fået jer til at
fortsætte jeres forhold.
Lav noget god mad sammen, og brug så tiden på at få snakket om jeres
forhold.
Snak om de ting i måske savner hver især i hverdagen, og evt. hvordan i får
disse ting til at fungere.
Husk at hvis i har børn, så tag lidt tid til jer selv en gang imellem.
Ungerne kan sq også godt lide at komme ud at besøge familie og venner.
Det vigtigste er at lytte til hinanden og opfange de små usagte signaler,
selv om det kan være svært i en travl hverdag med job o.l.

Med ønsket om en RIGTIG go' weekend.

Torben Larsen
torben-larsen@webspeed.dk

Fra : Henning

Dato : 10-12-04 16:24

"Malene Günther Gomez" <chipmis@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg har aldrig kunne bruge "aftalt romantik " til en disse !
De ga nge hvor vi har aftalt børnefri week ends, romantiske
enestunder er altid endt med fiasko, for " nu er der ingen vej
uden om, nu skal der nemlig ske noget etc. etc."
Både for min viv og jeg er den slags altid endt op i anspændthed
og tristhed.

Går det skidt i et parforhold, er der kun samtale og atter samtale,
der kan bringe tingene på rette vej igen. Med samtale mener jeg,
en samtale hvor der lyttes aktivt og hvor man kan distancere sig fra
de ting der bliver sagt, der kan såre og gøre ondt på én.
En samtale, hvor ting der måske ligger år tilbage, kommer frem,
bliver bearbejdet etc. Kan man slæbe sig gennem sådan et ½ døgns
samtale, kan det ende med, at man falder i søvn i hinandens arme,
måske også seksuelt intimitet.

De skal måske 100vis af samtaler til, før i igen finder hinanden

MVH
Henning