Prøv et nyt gratis slankeforum
Fra : thomas bærbar

Dato : 06-12-04 17:45

hejsa alle

En af mine venner har netop rundet de 50 kilo i vægttab og har derfor
oprettet et nyt slankeforum til os alle.

Han har lagt vægt på at alt skal være gratis derinde og brugerne skal selv
præge indholdet af siden, f.eks kan man dagligt lægge sine kostplaner ind,
dele opskrifter med andre brugere og oprette støttegrupper for forskellige
ting.

Prøv lige at kig ind og test hans forum....

Vi tester chatten iaften kl 20 derinde..

www.slankerummet.dk

Thomas

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 06-12-04 23:27

rigtig fed side!

Fra : Tina

Dato : 07-12-04 07:05

Virkelig et godt initiativ

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 08-12-04 21:22

"Tina" <tije@tije.dk> skrev i en meddelelse
> Virkelig et godt initiativ

Ja, virkelig en god idé, har meldt mig ind

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk