Kymco..
Fra : Keld & Dorthe

Dato : 07-12-04 06:32

Vi har en Kymco...som har stået stille siden marts måned 04.
Nu skal den ud og køre igen....men problemet er, at den dør når den bliver
varm......dvs. hvis man skal ta et sving og tar gassen af....så kan den
ikke ta gassen igen....det går simpelthen i stå.....
Jeg har haft den på værksted 2 gange....det ene sted kunne de ikke finde ud
af hvad der var galt og det andet sted....rensede de karburatoren..satte nyt
tændrør i....men det har ikke hjulpet....
Er der nogen af jer der ved, hvad problemet kan være??

Hilsen Keld

Fra : Mikkel Lund

Dato : 07-12-04 08:50

Keld & Dorthe wrote:
> [...]
> tændrør i....men det har ikke hjulpet....
> Er der nogen af jer der ved, hvad problemet kan være??

Hej, jeg tror det er luftfilteret som er stoppet. Det passer nemlig med
at når autoshokeren slukker, kan den ikke få nok lugt og gå ud.

Hilsen Mikkel

Fra : Tony Karlsson

Dato : 07-12-04 20:45

Det kan også være kondendensvand i tanken. Havde problemet på en gammel maxi
for nogle år tilbage..

Hilsen Tony.