pgo hot 50
Fra : Jess Mathiasen

Dato : 06-12-04 21:46

Hej gruppe
Den går fint pgoén - men hvor sandsynligt er det at skiven er taget ?
Jeg gider ikke lige rykke varioen fra hinanden uden grund...
Den går 45-50 km/t med proma udstødning og original cylinder/karburator.
Mvh
Jess

Fra : Morten feat. Elvis

Dato : 06-12-04 21:54

så er den nok ikke taget skal du se!

hvis vi siger den kan køre 35 og din legal gir 10 km i timen så er det ca 45
og har selv pgo og trækker selv 5 km/t fra så det kan godt passe at skiven
ikke er taget!

Fra : Jess Mathiasen

Dato : 07-12-04 20:52

"Morten feat. Elvis" <morian@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
45
> og har selv pgo og trækker selv 5 km/t fra så det kan godt passe at skiven

Jamen så tror jeg da lige jeg vil skille den ad
Mvh
Jess