Pit sild på Jyllands Ringen
Fra : Kim D. Jensen

Dato : 18-05-01 23:46

Her er lidt som pyntede på Jyllands Ringen I sidste weekend

http://www.racing-team.dk/

Fra : Armand

Dato : 19-05-01 02:07

Kim D. Jensen <kim-d-jensen@vip.cybercity.dk> skrev i en
> Her er lidt som pyntede på Jyllands Ringen I sidste weekend
>
> http://www.racing-team.dk/

Død side!

En webmaster der synes at dert er sjovere at lægge billeder ind end at
bruge tid på dert essentielle: resultater, som senest er opdateret i
sept sidste år til trods for at der allerede har været arrangement på
Vandel (dog uden løb for pågældende pilot?!), Knutstorp og
Jyllandsringen. Det sidstnævnte liggodt for ca. en uge siden!

--
Armand.
(der af samme grund selv afholder sig fra at føre hjemmeside!)

Fra : Kim D. Jensen

Dato : 19-05-01 10:31

Hvis du skal have hjælp kan du jo bare sige til ... der er billeder fra både
Knutstorp og Jyllands Ringen du kan både finde dem under nyheder og
galleri...resultaterne er der jo under nyheder men selvfølgelig kun for os
.... andre resultater findes jo andre steder som DMU..så mon ikke du skal
kigge bedre efter en anden gang

Kim

Fra : Armand

Dato : 19-05-01 12:52

> [...]
for os
> ... andre resultater findes jo andre steder som DMU..så mon ikke du

*suk*
Fanget af sædvanlig net-stress á "huh hej, skynd dig at surf rundt på
siden imens du er på"
På den anden side så forvirrede det mig at der under "resultater"
vitterlig er resultater at finde, dog sidste års!

Endelig:
Hvis er problemet?
Mit - At jeg ikke kan finde frem?
Sidens ejer - at han ikke får sit budskab frem til de der ikke kan
gennemskue siden :-/

Arm & benbræk herfra

--
Armand.

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 19-05-01 12:29

"Kim D. Jensen" <kim-d-jensen@vip.cybercity.dk> skrev
> Her er lidt som pyntede på Jyllands Ringen I sidste weekend
>
> http://www.racing-team.dk/

Hvad var det lidt mere præcist, der gik galt på Jyllandsringen under
løbet? Der står ikke særlig meget i nyhedsbrevet. Lidt mere info om
cyklen ville heller ikke være af vejen

Susanne