Nimh og ladning
Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 06-12-04 14:12

Hej folkens,

Jeg har lige flået min batteripakke fra hinanden fordi jeg vil lave en ny.
Der sad så denne her lille elektronik dims, som desværre gik i stykker fordi
det hele var limet sammen. Jeg lader mig fortælle at den måler temperaturen
for laderen, men er der nogen der kan fortælle mig hvad det kunne være og
hvordan jeg evt. identificere den. Der ser ikke ud til at stå på den hvad
den er. Det eneste jeg kan se er at den er orange og er indkapslet i glas.

Det er forresten en Halcyon Helios 4.5 lygte med tilhørende batteripakke.

mvh
Jonas

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-04 18:11

"Jonas Lüttichau" <jluttichau@gmail.com> skrev i melding
> [...]
>
> Det er forresten en Halcyon Helios 4.5 lygte med tilhørende batteripakke.

Tror det er en 10K termistor.

Tony.

Fra : Mads Madsen

Dato : 06-12-04 22:36

Jonas Lüttichau wrote:
> [...]
> den er orange og er indkapslet i glas.
>
> Det er forresten en Halcyon Helios 4.5 lygte med tilhørende

Der er en åben Yahoogruppe der hedder noget i retning af hiddivelights. Der
ved de ALT om de lygter.

Mvh,

Mads Madsen