Servicering af regulatorsæt
Fra : Michael Kristensen

Dato : 06-12-04 12:31

Jeg har købt en brugt regulatorsæt bestående af et Apeks 1. trin +
Apeks tx50. Der fulgte ingen octopus med, så jeg har købt en ny Apeks
regress octopus hos DiveINN og monteret. De brugte dele er ca. 4 år
gammel og har sidst fået service i 2002.

Hvad bør en service koste?

Har fået to tilbud fra to forskellige dykkercentre her i Århus:

1. 1000 kr incl. reservedele (han sagde, at de altid skifter alle
dele)

2. 450 kr + reservedele (kan ikke få af vide hvad de koster)

vh
Michael Kristensen

Fra : Allan Norsk

Dato : 06-12-04 18:33

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> dele)
>
> 2. 450 kr + reservedele (kan ikke få af vide hvad de koster)

De koster 19 + 2x9 Euro på www.deepstop.de = ca. 280 + forsendelse.
Men derfor kan ham den sidste selvfølgelig godt kræve en højere pris.

Mvh. Allan

Fra : Søren Arnvig

Dato : 06-12-04 19:45

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> dele)
>
> 2. 450 kr + reservedele (kan ikke få af vide hvad de koster)

Jag gav omkring 450,- alt inc. sidste gang.

Søren Arnvig

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-04 22:49

Hej Søren,

> Jag gav omkring 450,- alt inc. sidste gang.
> Søren Arnvig

hvor var det ? og var det for et helt regulator sæt 1 første trin og 2 andet
trin, eller er det pr stk ?

mvh Morten Dall Darmer

Fra : Søren Arnvig

Dato : 07-12-04 05:41

"Morten Dall" <mrnews(snabl-A)tiscali.dk-slet-alt-efter-dk> wrote in
message news:41b4d3e3$0$56363$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hej Søren,

> hvor var det ? og var det for et helt regulator sæt 1 første trin og
> 2 andet trin, eller er det pr stk ?

Det var hos ESA www.esadyk.dk i Roskilde
Det var for et 1.trin (dst) + 2 x 2.trin (tx50 + tx40).

Søren Arnvig