plastik ventil dimsen
Fra : Thomas G

Dato : 06-12-04 17:58

Hej Alle

Sad på hug og teste dæktryk for et par timer siden ... og vupti tapte
plastik dimsen der sidder på ventilen ned i en rist ... Hvor køber jeg en ny
? (shell tanken hvor jeg var havde ikke nogen).

hilsen Thomas G

Fra : Cosworth POWER

Dato : 06-12-04 18:03

> Sad på hug og teste dæktryk for et par timer siden ... og vupti tapte
> plastik dimsen der sidder på ventilen ned i en rist ... Hvor køber
> jeg en ny ? (shell tanken hvor jeg var havde ikke nogen).

Dit værksted har en stak liggende.

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Brizz

Dato : 06-12-04 19:07

Fra bilen ved siden af selvfølgelig

Værksted eller dækcenter har dem i hobetal. så prøv der imorgen

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : hanzen

Dato : 06-12-04 20:46

"Thomas G" <thgo@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> plastik dimsen der sidder på ventilen ned i en rist ... Hvor køber jeg en
> ny ? (shell tanken hvor jeg var havde ikke nogen).

I stedet havde de sikkert et voldsomt udvalg af chips. choklade, vingummi og
andet bilrelateret tilbehør.
--
hilzen
hanzen

Saab 900 - 185 Hk. med kunstigt åndedræt

Fra : Thomas G

Dato : 06-12-04 20:56

> I stedet havde de sikkert et voldsomt udvalg af chips. choklade, vingummi
> og andet bilrelateret tilbehør.

nemlig og det ser herre åndsvagt ud med en pose kims mast ned i hullet

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-04 08:06

"Thomas G" <thgo@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> nemlig og det ser herre åndsvagt ud med en pose kims mast ned i hullet
Ellers kan vi høre om nogen her i NG. vil ofre et par skum-fiduser på sagen
:)). Jeg er desværre løbet tør, og er gået over til udtrådte
badesandaler,rustne søm olin. .

Fra : Jens U. K.

Dato : 07-12-04 14:00

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> wrote in message
[]...
> :)). Jeg er desværre løbet tør, og er gået over til udtrådte
> badesandaler

Hvordan smager de så?

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-04 14:45

"Jens U. K." <1jk2@3bsopatent4.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan smager de så?
Aner det ikke, de bliver kun brugt som betalings middel, når nogen ikke kan
finde handelsgrupperne ;).