Picasso bestilt
Fra : Towli

Dato : 06-12-04 15:47

Hey

Vi har besluttet os for og bestilt et "Vision" tilbud på Citroens Picasso
(sat 40.000 ned, det er for godt et tilbud for en bonderøv som mig, til at
sige nej til).
Nu sidder jeg så og lurer på alle de x-tra ting man kan komme i.
Bl.a. skal Citroen have 5100 for at montere et håndfrit mobil tlf. sæt. med
"radiomute" og så slår det mig at det må da kunne gøre billigere. Kan det,
det? (jeg mener blive monteret ligesågodt et andet sted til en billigere
penge)
Hvad vil i anbefale?
Hvis man kan få det gjort "uoriginalt" og billigere, kender i da nogen
dygtige folk i Kbh's området?.
(Jeg har en alm Ericsson mobil t610)

Venligst
/Towli

Fra : J.K.Arning

Dato : 06-12-04 15:56

On Mon, 6 Dec 2004 15:47:17 +0100, Towli in newsgroup dk.fritid.bil
wrote:

> Hvis man kan få det gjort "uoriginalt" og billigere, kender i da nogen
> dygtige folk i Kbh's området?.
> (Jeg har en alm Ericsson mobil t610)

Du køber et Bluetooth sæt .. koster ca. 12 - 1400,- .. det virker også
når du skifter din telefon til f.eks. en nokia .. bare den har bluetooth
... derefter bruger du et par timer på at montere den ( det er nemt ..
selv jeg kunde finde ud af det ) og tilsidste finder du en
autoelektriker der tilslutter strøm og autoradio fr dig hvis du ikke
selv vil gøre det. Jeg valgte autoelektrikeren og da radioen var taget
ud og kablerne trukket derhen hvor de skulle være kostede det mig 50 ,-
til kaffekassen.

--
Regards
J.K.Arning :: 06-12-2004 15:52:24 :: http://arning.dk

Fra : Towli

Dato : 06-12-04 17:29

Det lyder fornuftigt.
Jeg skylder dig en kasse bajere hvis "bluetooth" projektet lykkes ;)

Thx

/T

Fra : Towli

Dato : 06-12-04 18:33

Ehm jeg kommer i tanker om at konens mobil ikke har Bluetotth.
Er der alternative løsninger?

/T

Fra : Kent Glerup

Dato : 06-12-04 18:46

> Ehm jeg kommer i tanker om at konens mobil ikke har Bluetotth.
> Er der alternative løsninger?

Til konens mobil??

Masser!

Fra : Brizz

Dato : 06-12-04 19:11

"Towli" <towli@oldboyz.dk> skrev i en meddelelse
> Ehm jeg kommer i tanker om at konens mobil ikke har Bluetotth.
> Er der alternative løsninger?

Ja køb hende en ny telefon

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 06-12-04 19:55

"Towli" <towli@oldboyz.dk> wrote in message
> Ehm jeg kommer i tanker om at konens mobil ikke har Bluetotth.
> Er der alternative løsninger?

Er den i samme "serie" ?
Nu kender jeg ikke meget til SE monterings sæt.
men til f.eks Nokia carkit 91 kan man bruge 5110/6210/6310 i den samme
holder.
Vil du bruge andre telefoner skal du have et andet monteringssæt. Det er
sagt med andre ord en jungle uden lige.

Den nemme løsning er at bytte hendes julegaver og give hende en tlf med
Bluetooth i julegave istedet :)

--
/Dennis
Pug 106GTI - 128,6Hk @ 6802RPM

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-04 19:57

"J.K.Arning" <spam_remove_@arning.dk> skrev i en meddelelse

> Du køber et Bluetooth sæt .. koster ca. 12 - 1400,- .. det virker også
> når du skifter din telefon til f.eks. en nokia .. bare den har bluetooth

hmmm min nokia 7650 har da ellers bluetooth men ikke profiler til headsæt,
så det kan den ikke bruges til.

--
Tom

Fra : J.K.Arning

Dato : 06-12-04 21:08

On Mon, 6 Dec 2004 19:57:02 +0100, Tom in newsgroup dk.fritid.bil wrote:

> hmmm min nokia 7650 har da ellers bluetooth men ikke profiler til headsæt,
> så det kan den ikke bruges til.

Det er ikke sådan at Headset profilen m.m. først kommer frem når der
bliver tilsluttet et bluetooth headset ?

--
Regards
J.K.Arning :: 06-12-2004 21:07:10 :: http://arning.dk

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-04 21:56

> Det er ikke sådan at Headset profilen m.m. først kommer frem når der
> bliver tilsluttet et bluetooth headset ?

Nej, det er en kendt mangel som nokia også selv skriver de ikke kan tilbyde.
Rigtig fedt når man har smidt 5.000 Kr ud til en fon og så få fingeren af
nokia bagefter

--
Tom